IF I LOVE YOU AGAIN

20 5 0
                                    

IF I LOVE YOU AGAIN EPISODE 7

[Slow update]

<Trowback>

"Ahli EXO?*ain diam seketika*tak..aq belom beritahu hal ni pada diorang..aq baik jangan..aq takut nanti diorang..terkejut terutama chen..aq Tknk dia tahu"ujar ain kepada Namhyuk.

"Betul jugak..takpelah Ain...aq ada di sisi kau sampai kau sembuh.."jawab Namhyuk sambil tersenyum ke arah Ain.

<end Trowback>

"Kau macam mana,sihat?kalau ada jalani rawatan tak?"Ujar lagi Namhyuk kepada ain.

"Macam yang kau tengok aku sekarang ini lah,sihat kan?ada jugaklah aku jalani rawatan tapi aku curi tulang..hehehe"jawab dengan tersengeh.

"Apalah kau ni..mana Boleh curi tulang..kang tak pasal pasal duduk dalam wad,nak?"soal Namhyuk serius.

"Woow*buat muka terkejut*doctor Namhyuk dah marahlah~" jawab ain.

"Tak payah lah nk buat muka terkejut tuh.."ujar lagi Namhyuk.

"Hehehehehe..."jawab Ain sambil tertawa.

[Keesokkan Harinya]

<EXO LUXION, SKY Dome>

*Para Ahli EXO berada di atas stage,lalu di datangi oleh seseorang dan menegur mereka*

"Annyeong!EXO"soal ain kepada ahli EXO dengan nada manja.

"Ain!!!!Yah!!mana ain pergi beberapa hari ni!*muka sedih* asal datang sini? Merajuk ehhh"ujar baekhyun kepada ain.

"Hahaahah,ada je..Tapi orng tuh je yang tak nampak kita ni..hahaha..takda lah gurau..ain berehat kat rumah..mana ada ain merajuk~"jawab ain sambil tersenyum manis kepada Baekhyun.

"Aigoo~Ain~dah lama tak nampak...mana pergi menghilang?"Ujar Sehun kepada ain.

"Hahahaahah...Mianhae Kalau buat korang risau..Macam manalah ain nak tinggalkan korang dalam keadaan macam ni..baru beberapa hari tak jumpa..dah rindu~risau~cuba bayangkan kalau ain ni Dah takde Kt dunia ini..Macam mana reaksi korang"soal ain kepada ahli EXO dengan nada sedih.

"Apa yang ain cakap ni,Ain sedar tak yang Ain cakapkan ni,Ain tak akan pergi tinggalkan kitorang sampai bila bila tau.and kitorang akan sentiasa berada disamping ain tak kira waktu sedih,sakit,waktu suka dan duka..kitorang tetap ada untuk ain."chanyeol kepada ain dalam keadaan sedikit marah.

"Gomawoyo*terharu* sebab ambil berat tentang ain."jawab ain.

*TIBA tiba chen menghampiri ain*

"Ain~Oppa mianataragu sebab telah melukakan hati ain..Oppa tak sengaja.."soal chen sambil memegang tangan ain.

"Oppa..Gwenchana~Oppa tak perlu minta maaf pada ain pun..Oppa tak sengaja kan.."ujar Ain sambil tersenyum kepada chen.

*chen menarik tangan ain lalu memeluk ain dengan penuh romantis/semua Ahli EXO memandang semuanya tersenyum pada melihat chen dan ain sudah berbaik semula/*

*kebetulan SoYoung melihat adegan berpelukan*

"Ishh..tak guna!!boleh pulak kau berpelukan depan aku!!sakitnya hati aq!!tak apa..kali ni kau menang tapi..Tapi Kau kena ingat aku akan seksa kau lagi teruk lagi sampai kau tak boleh bangun lagi" jawab soyoung kepada dirinya.

EXO P.O.V

"Jomlah kita sambung berlatih lagi..nanti Boleh pergi makan"ujar suho hyung.

"Nae"jawab semua ahli EXO.

*Muzik Start*

//Chen dan Chanyeol part partner//

Chen & Chanyeol – 다시 사랑한다면(if i love again)

dasi taeeonandamyeon
dasi saranghandamyeon
geu ttaeneun uri ireoji marayo
jogeum deol mannago jogeum deol gidaehamyeo

manheun yaksok anhgiro haeyo
dasi ibyeori wado
seoro keun apeum eopsi
doraseol su isseul mankeum
beoryeodo doeneun gabyeoun chueokman
seoroui gaseume mandeulgiro haeyo
ijen arayo neomu gipeun sarangeun
oeryeo seulpeun majimageul
gajyeo ondaneun geol

geudaeyeo bilgeyo daeum beone sarangeun
uri gatji anhgil budi apeumi eopsi
kkok naboda deo

haengbokhaejyeoyaman hae
manheun sigani heulleo
seoro ijgo jinaedo

jinan nareul hoesanghamyeo u
geu ttaedo igeon sarangieossdago
malhal su issdamyeon geugeollo doen geojyo

ijen arayo neomu gipeun sarangeun
oeryeo seulpeun majimageul
gajyeo ondaneun geol
geudaeyeo bilgeyo daeum beone sarangeun

uri gatji anhgil budi apeumi eopsi
kkok naboda deo haengbokhaejyeoyaman hae
nae maeumeul haneulmaneun algireul

Ain P.O.V

"Merudunya suara diorang~*cair hati* hahahaa.."ujar Ain seorang diri.

*tiba tiba soyoung datang kepada ain*

"Hai!boleh saya duduk disebelah kau?"soal soyoung kepada ain.

"aduh..dia Dah datang pula"jawab ain dalam hati.

"Duduk jelah"ujar lagi ain kepada soyoung.
(Author:ain baru nk feeling sorang sorang.. ada je pengacau)

"Merudunya kan suara mereka"soal soyoung kepada ain.

"Of course,that why diorang ada dalam group EXO"jawab ain.

"Hahahaha... kelakarlah tengok kau ni!"soal soyoung.

"Kelakar?Apa yang kelakarnya?"Ujar ain kepada soyoung.

"Adalah,its secret*smirk*"jawab SoYoung.

"Hmm...Apa Apa jelah..malas nak layan ko"ujar ain lalu pergi dari situ.

"Eh..dah pergi dah...hahaha..mesti bengang..hahaha padan muka kau"ujar soyoung.

TO BE CONTINUED

IF I LOVE YOU AGAINWhere stories live. Discover now