EPISODE 01

169 10 3
                                    

Koko High School

Kelas 5A-G5

Ketua Kelas Jungkook : Semua Bangun !

Suara lantang jungkook menyebabkan semua pelajar yang begosip  terus ke tempat duduk masing-masing , yang mengelamun terus tersedar

Ketua Kelas Jungkook : Selamat Pagi Saem Qri
Semua Pelajar : Selamat Pagi Saem Qri
Saem Qri : Ok duduk . Hari ini kita akan teruskan topik kita yang semalam .

Saem Qri teruskan dengan pembelajaran sehingga tamat waktu pengajarannya .

Ketua Kelas Jungkook : Kamsahabnida Saem Qri
Semua Pelajar : Kamsahabnida Saem Qri
Saem Qri : Ne , cheonma . Oh ya , sebelum saya terlupa nama-nama yang saya sebut sila ke bilik selepas rehat . Chaeyeon , Somi , Yuju , Eunji , Jungkook , Jin , Jimin dan Minggyu .

Selepas Rehat .

Chaeyeon dan rakan-rakannya ke bilik saem Qri .

Chaeyeon And Friends : Annyeonghaseyo Saem Qri
Saem Qri : Oh , ne annyeong . anja juseyo . Ok , kamu berlapan telah terpilih untuk mengikuti perkhemahan kenaikan pangkat KAPA di Seoul Camping Jungle . Ni surat kebenaran untuk penjaga kamu semua .
Chae and Friends : Ne saem

Mereka pun berlalu keluar dari bilik tersebut dan ke kelas mereka . Tiba-tiba Jungkook memecah kesunyian yang terlampau krik-krik tadi .

Jungkook : Wei korang , aku macam tak percaya je yang kita terpilih untuk kenaikan ni . Aku dah lama tunggu saat-saat ni .
Chaeyeon : Haah , aku pun dah lama sangat
JinMinGyuJiMi : Kitaorang pun . Kyaa~

Waktu persekolahan telah tamat dan telah pulang ke rumah masing-masing . Mereka berlapan tanpa berlengah terus mengemas barang-barang mereka untuk ke perkhemahan esok .

Sampai kat sini je duluu . Author x da idea nk smbg . maap laa author first time buat ff so baku sikit laa . nanti episode kedua Our Extraordinary Power . Kyaaa~

Our Extraordinary PowerWhere stories live. Discover now