Arkadaşlar ben bir aydır yeni bölüm atamıyorum bunun nedeni derslerimin ağır olması ben bir sağlıkçıyım o yüzden biraz ağır konularım var ama yeni bölümü yayınlamam fazla uzun sürmez 1 haftacık kaldı sadece hepinizden özür dilerim.😑😅Genç kız evinin kapısından girdi,çok yorulmuştu bütün gün patronunun şikayetini,laflarını çekmek zorundaydı annesi günden güne kötüleşmeye başlamıştı ama hala ameliyat parasını toparlayamamıştı.
Evi çok eskiydi her yerde rutubet vardı ve bu annesini daha çok hastalanmasına sebep oluyordu üzgündü hergün geç saate kadar çalışsada ameliyat parasını denkleştiremiyordu.Annesine seslendi annesi ona cevap vermedi,tekrar seslendiģinde gene cevap alamamıştı korkmaya başlamıştı gözleri dolmuştu annesinin odasına gitti, genç kız.uyuduğunu görünce rahatlamıştı mutfağa geçip yemek hazırlıyordu.annesi mutfağa girince sarılıp yanağını öptü.
"Nasılsın iyi misin annecim?"
Diye sordu genç kız, kötü olsada kızına;
"Iyiyim"demekle yetindi sadece.hayat sofrayı kurdu ve annesiyle yemek yemeğe başladılar.
Annesine;
"Bugün kendini zorlamadın di mi annecim?"
Annesi gülümsedi ve;
"Hayır kızım merâk etme beni"dedi.kızı tekrar gülümsedi.hayat sofrayı topladı ve evi toparlamaya başladı annesi de gözleri dolu bir şekilde kızını izliyordu.
Kızı annesini kendisine baktığını görünce gülümsedi.Annesi bir şey söylemek istiyordu ama bir türlü söyleyemiyordu en sonunda bütün cesaretini toplayıp hayat'i yanına çağırdı.
"Kızım..."
"Buyur annem"deyip annesini dinlemeye devam etti.
"Seninle bir şey konuşmak istiyorum"dedi.ve konuşmaya devam etti.derin bir nefes aldı ve
"Seni istemeye gelecekler"dedi hayat çok şaşırmıştı ama istemiyordu.
"İtiraz edeceğini biliyorum ama senin iyiliğin için senin artık gece gündüz çalışma' nı istemiyorum"dedi annesi.hayatın morali bozulmuştu ama annesini düşünmek zorundaydı.
"Tamam"demekle yetindi ama istemiyordu sırf annesi için kabul ediyordu.Annesi hayata sarılıp hazırlanmasını söyledi.hayat etrafı iyice toparlayıp odasına gitti pudra pembe'si elbisesini giyip saçını salık bırakıp düzleştirdi.hafif makyaj yapıp mutfağa geçti.misafirlere ikram hazırladı ve zilin çalmasını bekledi.
20 dakika sonra zil çalmıştı.hayat kapıyı açıp misafirleri içeri buyur etti.herkez oturduktan sonra tam kapıyı kapıyacakken biri geldi işte evleneceği adamı görmüştü sert yüz hatları ciddi duruşuyla mükemmel bir yakışıklılığa sahipti.adam yüzüne baktı ve hala ciddiyetliğini koruyup oturma odasına gitti.
Hayat mutfağa geçti ve kahveleri hazırladı oturma odasına geçip kahveleri dağıtmaya başladı kayın validesi;
"Sağol kızım ellerine sağlık"deyip gülümsedi ve sıra gökhan'a gelmişti evleneceği adam adı gökhan'di.
Gökhan hala ciddiyetini koruyordu.daha fazla uzatmadan istemeye geçmişlerdi.
"Allahın emri peygamberin kavli ile hayat kızınızı oğlumuz g ökhana istiyoruz."deyip gülümsedi hayat annesine Annesi de hayata bakıp;
"Verdim gitti"deyip gülümsedi.hayat mutfağa gidip ağlamaya başladı annesini yalnız bırakmak istemiyordu.Gökhan onu arkadan izliyordu.hayat arkasını döndü göz yaşlarını silip gökhana baktı.
"Neden ağlıyorsun?"
Dedi.
"Bişey yok"deyip yere baktı.
"Bende seninle evlenmeye meraklı değilim bu zoraki bir evlilik ama gerçek bir evlilik olacak"
deyince hayat şaşırmıştı onunla gerçekten karı koca olmak istemiyordu çünki daha tanımıyordu bile.Gökhan oturma odasına geçti ve annesiyle birlikte evden çıktılar.Arkadaşlar ınş kitabımı beğenirsiniz biraz kısa oldu ama beğenirsiniz sevinirim bu arada BIRI EVRIM MI DEDI? adlı kitabımı okumayı da unutmayın edebiliyorsunuz di yer bölümleri uzun yazmaya çalışacağım 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ (Zoraki Evlilik)#wattsy 2017 [ara Verildi]
ChickLitHayat çok zorluklarla yaşayan bir kız ,annesi kanser, ▪️▪️▪️▪️▫️▫️▫️▫️ onun için her zorluğa katlanmak zorunda annesinin ameliyatı için para kazanması gerekiyordu bu yüzden de zoraki ACIMASIZ zengin bir adamla evlenmek zorunda buna rağmen ayakta du...