3

13.3K 353 70
                                    


Multimada kına gecesi olacak yer Arkadaşlar vote ve yorumlarınizi sabırsızlıkla bekliyorum umarım beğenirsiniz 😊😊😊seviliyosunuz 😙😙

Genç kız uyandı istemediği gün gelmişti.istemediği adamla ve istemediği gece kına gecesi gelmişti işte genç kız ne kadar da istemesede annesine mutlu görünecekti.

Yatağından kalktı banyoya girip duşunu aldı genç kız kıyafetlerini giyerken kapı çaldı annesi kapıyı açtı.

"Hoşgeldin oğlum buyur"
dedi annesi.Genç kız gökhanın geldiğini anladı ve Hizlıca giyinip odasından çıktı.Gökhan hayat'a bakıp.

"Hazırlandıysan kuaföre gidicez ayrıca annem de gelecek"
dedi genç adam hayat ise başını tamam anlamında sallayıp montunu askından aldı ve genç adamla birlikte arabaya binip kuaföre doğru ilerlediler.Yol boyunca ikiside konuşmadı.Genç kız biraz da olsa mutlu ve heyecanlıydı.kuaföre geldiler genç kız arabadan inip kuaföre girdi.gökhanın annesini gördü ve yavaşça yanına gitti.

"Buyur kızım"dedi kayınvalidesi.evet artık kayınvalidesi idi genç kız hala teyze desede kayın validesi 'anne' demesini istiyordu.
Hayatın istediği saç yapıldıktan sonra makyajını yaptılar.genç kız biraz da olsa mutluydu kayınvalidesi genç kızı hayranlıkla izliyordu.genç kız da arada tebessüm edip kayınvalidesi ile sohbet ediyordu.genç kızın bir anda telefonu çaldı arayan mert idi mert kim derseniz genç kızın eski sevgilisi ne diye hala arıyordu hemde tam evlenecekken.

hayat'ın annesi biraz da olsa mert yüzünden hasta olmuştu.
Genç kız çalan telefonunu meşgul'e atıp kaşlarını çattı.yerinden kalkıp giyinme odasına gitti ve göknanla aldıkları abiyeyi giydi.

yerinden kalkıp giyinme odasına gitti ve göknanla aldıkları abiyeyi giydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🔝HAYAT'IN ELBİSESİ🔝

Giyindikten sonra kabinden çıktı ve kayın validesi genç kızı gördü ve duygulandı çünki hep kızı olmasını isterdi.
Genç kız kayınvalidesine tebessüm edip;

"Nasıl olmuşum anne"
Sonunda anne demişti bunu duyan kaynanası tekrar duygulanıp hayata sarıldı.
Gökhan içeri girdi ve annesiyle hayatı öyle görünce şaşırdı.

Genç kız gökhanı görünce kayın validesine sarılmayı bırakıp gökhana baktı.
Gökhan şaşkınlıkla hayata bakıyordu gözlerini alamamıştı hayat ise utana sıkıla gözlerini başka yerlere çeviriyordu.

Genç adam gözlerini annesine çevirdi.

"Hazırsanız gidelim"demekle yetindi hayattan hâlâ gözlerini alamıyordu.
Genç oğlan hayat'ın kapısını açtı ve arabaya binmesine yardımcı oldu.hayat şaşırmıştı ama biraz daha mutlu olmuştu gökhan bazen hayatı çok şaşırtıyordu. 

Salona geldiklerinde hayatın lise arkadaşları arabanın kapısını açtılar hayat indi ve duvağını örtüler herkez alkışlamaya başladı ve ardından kına gecesi şarkısı çalmaya başladı hayatı ortaya oturttular ve herkez etrafında yürürken hayat ağlamaya başladı.

Annesi yanına geldi ve ağlaması daha da siddetlendi Genç kız annesine sarıldı.daha sonra kayınvalidesi gelip hayatın avcunu açtı ve tam altınını koyup tekrar kapattı.ardından oyun havası çaldı ve kına gecesi böyle devam etti.

Saat gece 11 olduğunda herkez dağılmaya başlarken.kapıdan gökhan girdi hayat çok mutlu hissediyordu çünki ilk defa böyle bir şey yaşıyordu.

Hayatın elinden tuttu hayat o an şok geçirmişti ne oluyordu bu adama?.
Genç adam hayatı alıp arabaya bindirdi ve eve geldiklerinde hayat kapıdan tam inecekken gökhan kolundan tuttu ve hayatı yanağından öptü.
Hayat şok geçiriyordu utanmışti hemen arabadan inip evine girdi.yanağını tuttu ilk defa öpmüştü hayatın suratında bir tebessüm oluşmuştu acaba aşık olmalı mıydı bu adama ama kararsız kalıyordu çünki yoktu işte çünkisi yoktu.

Genç kız odasına girdi üstündekilerden kurtulup duşa girdi ve duşunu aldıktan sonra pijamalarını giydi ve derin uykulara bıraktı kendini.....

ACIMASIZ (Zoraki Evlilik)#wattsy 2017 [ara Verildi] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin