.part four.

21 7 2
                                    

sehun p.o.v//

2.00 a.m.

"mana eyka ni..."

aku ulang-alik dkat ruang tamu yg kecik ni.okay,aku mengaku.mmg kecik pun.tapi bkn ni masalahnya,mana eyka?tu masalah aku.tak pernah dia balik selambat ni.erh,serabut.

"ah appo!"





shit.boleh plk aku jatuh.sakit sia.
aku capai sofa sebelah aku.nk bngun balik.tkkn nk tersungkur mcm ni je kan?

"haish,susah betul hidup mcmni"

okay,lagi sekali aku mengaku.aku kan jujur orangnya😒😂

'krekkk'



'tap,tap,tap,tap'




"eyka,tunggu"



aku tahan eyka.





"kau nak apa lagi hah?"

"eyka pergi mane?"

aku tanya dia.soal siasat bermula sekarang.muahaha!👿

"kau nmpak tak keadaan aku mcm mne?"

"mabuk"

"dah tu?kau boleh tanya lagi?kau ni bodoh ke apa sia?ah aku lupe,kau kan tak sempat habis belajar.hahahaha!"

aku perhati dia.punya sakan dia gelakkan aku.dgn keadaan dia yg terhuyung-hayang.huh.aku penat dgn semua ni.

"eyka tahu kan eyka tu yeoja,eyka tak boleh balik lambat mcmni.."

aku pandang dia.penuh sayu.kenapa dia macamni?perubahan dia mendadak,too much.

"kenapa kalau aku yeoja pun?asal?kau takut aku kena culik?bunuh?tu semua?kalau aku kena culik pun sampai kena belasah,kau boleh buat apa je?huh?!"

aku senyap.ye,aku tahu aku siapa.

"okay,bayangkan eh.aku kena culik,kau dtg nak selamatkan aku.kau nampak aku dah teruk kena belasah,dah tak bermaya.kau nak dtg selamatkan aku?ofc kau tak boleh,oh sehun.kau akan jerit "tolong!tolong!adik saya kena culik!tolong!"hahahaha.betul kan aku ckp?hahaha!"

aku senyap lagi.aku dah tak mampu nak berbalas kata ngn dia.mmg betul apa yg dia ckp.nk bantah mcm mne lagi?aku kudung,cacat.aku boleh buat apa je?hidung aku dah pedih.haish,sehun.tolong jangan nangis dpan dia.maruah kau habis kena pijak ngn dia,kau nk nangis lagi?

"sedarlah diri kau tu cacat!!"

dahi luas aku ditonjol.(note:tonjol?okay,ni lawak)

"aku nak tidur,kau tahu kan esok cuti?jgn nak terkedek² kejut aku kat atas,tengah mimpi taehyun,bole plk kau muncul,terlalu beza.hahaha!"

eyka berlalu ke bilik dia.




"eyka.kenapa eyka berubah smpai mcmni sekali?"







flashback//

"eyka,sinilah,duduk sebelah oppa"

"oppa ni gediklah"

"eyka ada apa² perasaan kat oppa tak?"

"ada"

"serius?"

"eyka cintakan oppa,tapi kita ni adik beradik,nak buat mcm mne?"

"kalau kita bukan adik beradik?"

"eyka akan kawin dgn oppa,eyka akan jaga oppa elok² tak kira apa yg jdi kat oppa,eyka akan jaga oppq jugak,eyka janji"

"janji eh?"

"janji!"

end flashback//





aku tersungkur.tu semua cerita dulu,eyka berubah.sangat.you're too much,eyka.

(note:sorry sebab sikit je buat,vote and comment,thanks!)

cruel"oh sehun"Where stories live. Discover now