.part 19.

18 3 3
                                    

"what?!kau jgn bergurau lah sial pasal benda ni.."

"sehun!aku takda masa nak bergurau dengan kau lah!"

'tuttt'

aku mematikan panggilan.aku terus berdiri lalu mencapai kunci kereta.

"tuan nak pergi mana?"

"mind your own business"

"the hell tuan......"

















'sorry jimin,aku betul² tkde masa nak cerita kat kau'












aku berlari ke arah tempat parking kereta.aku menghidupkan suis kereta.stereng kereta aku genggam dengan perasaan bercampur baur.god,help me.





















"macam mana boleh jadi macam ni yeunna?!"

...

...

...









"yeun..."













"kau diam!kau dahle cakap aku sial!"










"yeunna,aku mintak maaf,aku terlalu takut tadi.."

"okay fine"

aku menghembus nafas lega.susah pujuk si pendek ni.lenguh tengkuk aku nak pandang dia.aku ibarat pokok kelapa.dia?macam pokok bunga.muahaha!🔥

"macam mana boleh jadi macamni?"

aku tanya soalan yg bermain di fikiran aku dari tadi.

"aku tak tahu..aku just tak sedap hati pasal dia,then aku suruh driver aku patah balik ke kolej"

aku meraup muka aku kasar.aku mengambil tempat di kerusi yg disediakan.













'calm down sehun'








'jangan terlalu stress'











'krekkkk'









"doktor!macam mana dengan isteri saya?"

aku segera berlari ke arah doktor setelah doktor itu menjengukkan dirinya.

"isteri kamu selamat"

aku terduduk.aku menangis air mata gembira.yeunna disebelahku memandangku pelik.






















"tapi,kami terpaksa buang kedua dua belah kakinya sebab urat² yg berada di pelipat kakinya banyak yang putus dan dia juga kehilangan banyak darah,kami mintak maaf.. kami dah cuba sedaya upaya kami"

doktor itu berlalu pergi.

"woi!kau tu doktor kan!takkan tak boleh buat semua tu!"

"jahanam punya doktor!"

orang² disini memandangku pelik.apa pandang²?aku sepak kang jadi penanggal terus!


















"eyka...jeong...jeongmal mi...mianhe...."

aku menggengam erat tangan eyka.aku menangis tersedu².aku memegang kakinya.kosong.hilang.

"eyka ahh~bangunlah,jangan buat aku macam ni..."

"eyka~!"

aku menepuk² pipi tembam eyka.aku menangis sepuas-puasnya. semua salah aku..


















(note:cuba teka siapa yg menyebabkan eyka menjadi kudung?
dia kawan baik jisoo.hehe;-)teka tau?!"

(vote and comment,thanks!);-)

cruel"oh sehun"Where stories live. Discover now