eyka p.o.v//
aku keluar dari toilet.well,baru habis mandi.aku just pakai t-shirt dan tuala dililit di pinggang.tkkn nak berkemban plk kan?tak biasa aku seksi² ni,sejuk doh.
aku berjalan ke almari kecik aku.biasalah,bilik tetamu an.aku memilih seluar apa yg sesuai utk aku pakai..
"arghhhhhhh!"
"yang kau terjerit macam dah nak terberanak kenapa?!"
"kau yang tak ketuk pintu dulu!"
"kau bukan berkemban pun kan?bodohnya~"
"kau nak apa dtg sini?!"
"from now on,kau pindah bilik aku!"
"kena........"
'ppang!!'
'sengal betul..aku belum habis ckp lagi lah!'
sehun p.o.v//
aku memandang siling.bosan.bosan.bosan.
'mana pompuan ni..eish!'
"hye."
hm,panjang umur,pendek akal.muahaha!👿😏
"em hye"
okay,ni akward.aku tak penah tdo sebilik dengan orang.selalunya,aku tdo dengan bantal busuk,tilam,cadar,almari.okay,aku stop sini..kang aku cerita..ada yg bosan kang.
"aku tahu..sebelum aku balik kerja esok..barang² kau semua pindah ke sini.faham?!"
aku buat muka serius.dalam hati,aku nak tergolek terlentang tertonggeng dah tengok muka dia yg berkerut seribu tengok muka serius aku ni.
"btw,kau kena guna panggilan 'awak-saya'...tapi,aku stay panggil 'kau-aku'"
"yelah...mengadalah kau ni!"
"aip!aku ckp apa tadi?!'awak-saya'!"
"yelah a..a..awak~sa..saya nak tdo dulu"
haha.sejuk hati,badan,perut,organ aku dengar.huahuahua.
"okaylah aku nak tdo jgk,any wishes for me?"
aku menyakat dia lagi.
"wishes apa?"
dia tanya lagi dengan muka dia yg berkerut seribu.tak sangka~aku kahwin dgn org tua.
"macam i love you ke?i need you ke?"
aku smirk.
"euww~pleaselah,minta dijauhkan"
erk.patah hati aku.
"dahlah kau!tdo²!"
aku letak bantal peluk aku diantara dia dan aku.
masing² membelakangi sesama sendiri.
pasangan apakah ini?😂😒
eyka p.o.v//
skip part kolej//(tara idea lah)
"okaylah eyka~aku balik dulu eh?"
aish.yeunna ni..selalu nau balik awal ah..aku mengeluh.
"yelah²"
"hey baby~"
ehh si babi bontot ni datang lagi..
"go away"
aku masih guna ton bercakap yg lembut.malas nak bertekak kat bustop tempat awam ni.
"garangnya baby..gwenchana~aii suka.."
shit.dia pegang paha aku pulak.aku jeling dia.dasar takde adab!kau tahu tak aku ni isteri orang!damn.
sehun p.o.v//
"ohh~ni rupanya kerja kau kat kolej eh?kau masih tak berubah daripada dulu..dasar betina!"
rumah//
eyka p.o.v//
aku membuka pintu rumah aku.mana sehun?dah tdo ke?awalnye~
kalau dia dah tdo..aku mandi kat bilik tetamu je lah,takut mengacau dia tdo pulak..
aku sikat rambut aku yg basah.yaa,baru lepas mandi.segar sikit badan.fuh.then,aku menghayunkan kaki aku ke almari baju.aku mencari baju yg hendak dipakai sebelum tidur.
"hah....baru balik?!"
mak kau.aku mengurut dada aku.terkejut doh.ingatkan si sehun ni dah tdo,rupanya belum.aku alihkan pandangan ke arah sehun.
"mian.saya ada kelas tambahan mengejut harini"
aku memberitahu sbb aku balik lambat.yelah~suami kan?
"kau ada kelas tambahan ke?ke..kau merayap dengan jantan?"
aku tersentak.apa yg dia cakap ni?
"awak cakap apa ni?betullah,saya memang ada kelas tambahan.."
aku cuba utk berlembut even hati aku dah panas dgn apa yg dia ckp tadi.
"takyah nak menipu lah..kau kemana hah?dah lama buat kerja tak bermoral ni?!"
kali ni,suara sehun agak meninggi.
"apa awak cakap ni?kerja tak bermoral apa?jgn main tuduh lah!awak ade bukti ke?!"
heh.kau pikir kau sorang je boleh tinggikan suara..aku pun bolehlah.
"memangle aku takde bukti,pompuan.tapi kau boleh buktikan yg kau tak buat kerja tak bermoral tu kat aku"
dia smirk.
"saya tak faham.."
aku menggeleng perlahan.seriusly,aku tak faham.
"buktikan yang kau still suci"
(note:jgn risau,ff ni takde 18++;-)
vote and comment,thanks!)