1.rész:Bemutatkozás

373 20 0
                                    

Újabb iskola,újabb helyen. Ja persze még be sem mutatkoztam. A nevem Diamante. A nevemről elég ennyi.
Jah újabb helyen azt értem, hogy egy évente mindig más "állami gyermekmegörzőbe" megyek.
Sokszor hajítottak ki sok helyről. Néha(na jó,mindig) hazugságokba, vagy kifogásokba temetve az igazságot.
Pl.:Nincs több hely,túlságosan hangos és rendetlen vagyok(amiben az az érdekes, hogy visszahúzódó, magábaburkolózó, csendes lány vagyok)és még sorolhatnám......
Sok országban,városokban éltem. De mindenhonnan kitagadtak. Na meg persze,senki sem akart örökbefogadni. Mondjuk kinek is kell egy olyan lány mint én.
Így kerültem Párizsba. Egy állítólag nagyon jó iskolába irattak be,na meg persze még egy örzőbe. Hurrá.
De valami meg fog változni bennem. Érzem. Az érzéseim pedig még sohasem hazudtak. Most éppen repülőn ülök,és mindjárt leszállok. Nem tudom mi fog velem történni pontosan. De.....félek.

Time skip

-Kedves utasaink! Kérem kapcsolják be az öveiket. Leszállunk.-keltett fel álmaim világából egy női hang. Észre se vettem,hogy elaludtam. Be kapcsoltam az övemet, és kinéztem az ablakon. Egy aprót elmosolyodtam,amint megláttam az Eiffel toronyt. Ez a mosoly hamar eltűnt amint éreztem,hogy a gép landolt. Pár percel később az emberek tolakodva,egymást ellökve szaladtak ki a járműből.

Lassan,komótosan kiszálltam,majd a "bújócska fogócska" jött. Ugyanis a bőröndömet kellett megtalálom, ami számomra nem a legkönnyebb feladat. Miután hosszas keresgélés után megtaláltam az előbb említett tárgyat, kifújva a benttartott levegőt, kisétáltam az épületből. Furán néztem egy táblára. Egy táblára amin a nevem díszelgett. És mellette egy sima szürke kocsi. Mellette egy inas féleség. Gondolom oda kell mennem. Mikor odaértem, (majdnem)szó szerint beleültetett a kocsiba,és elindultunk.

Úgy egy órával később egy hatalmas kastély szerűség előtt parkolt le az inas. Kiszálltam,és mielőtt elindultam volna az inastól kértem egy kis útbaigazítást. Előszőr a portást kell megtalálom. Mikor megtaláltam,elkellett neki mondanom,hogy ki vagyok,miért vagyok itt,honnan jöttem.
Beletelt egy órába,mire elmondta mi hol van, természetesen az igazgatóiba látogattunk el,megnézte az irataimat,satöbbi. Elmondták hol lesz a szobám.

3. emelet 122. szoba

Megtudtam hogy ez a kastély féleség hat emeletes. Földszinten van az ebédlő, egyben a fürdő is. De persze a fürdő sokkal hátrább van,mint az ebédlő. Az első emeleten meg már kezdődnek a szobák. Egészen a 4. emeletig. Mert az 5.en már konditerem van és egy másik szobában moziterem,a 6.on meg egy olyan szoba,ahova ha elmész este, megkell nyomnod egy gombot, és a búra felnyitódik, és nézheted a csillagokat. Mindenki,aki ide jár szabadbejárása van. Ez aztán a felszerellt megörző!
Megköszöntem, hogy megmutatták,mi hol van,majd a harmadik emeletre bandukoltam. Szembe jött velem pár fiú,és azok jól megnéztek.
Minek kell nézni?
Gyorsan megkerestem a szobámat, és benyitottam.
Elált a lélegzetem.
Ezek aztán tudják, mi a stílusom!
Egyszerűen minden volt itt. Gitár, kényelmes ágy(lila és fehér színben *-*),távcső, egy kissebb kanapé(lila színben).
Szerintem nem is lesz olyan rossz az itlét.

Fehér farkas [Csodálatos Katicabogár és Fekete Macska fanfic] //SZÜNETEL//Where stories live. Discover now