4.rész:Kwami

233 20 3
                                    

*ismeretlen ember szemszöge*

Diamante kilépett két lánnyal együtt az iskolából. Lenéztem a kezembe lévő kis fekete,fehér mintákkal díszített dobozra. Ő tökéletes lesz erre a feladatra. Nemsokára KÉTSÉGBEESÉS fogja irányítani a világot!-vigyorogva elfordultam,majd elindultam a gyermekmegörzőhöz. A tervem tökéletes, nem lesz benne hiba,ha az a lány teljesíti a KÉTSÉGBEESÉS-hez vezető utat.

*Diamante szemszöge*

Amint elköszöntem Alya-tól, és Marinette-től, elindultam a gyermekmegörzőbe. Kivettem a kulcsomat a táskámból, és elfordítottam a zárban. Meglepődtem. Nyitva volt az ajtó. Lehet hogy az a fura srác feltörte a záramat. Majd megkérdezem tőle. Beléptem a szobámba, de semmi sem tűnt el. Minden a helyén volt. Fáradtan felsóhajtottam. Vagy valaki szórakozik velem,vagy voltam olyan pihent agyú, hogy nem zártam be az ajtót. Lefeküdtem az ágyamra, és bekapcsoltam a tévét,és kezembe vettem a távirányítót. Unalmasan nézegettem a csatornákat. Semmi izgalmas nem volt. Hirtelen megállítottam az ujjamat a gombon. A híradót néztem döbbent arckifejezéssel. Valami szupergonosz amit az iskolában láttam. Egy nap kétszer? Úgy látszik a szuperhősöknek nem lehet egy nyugodt napja sem. Nem irigylem őket. Csak egy suhanást láttam,olyan gyors volt az a gonosztevő. Emberi szemmel szinte nem is lehetett követni.

-Katicabogár és Fekete macska próbálják elfogni,de olyan gyors!

-Katicabogár a falnak csapódott.

-Jaj ne! Vajon a szuperhőseink képesek lesznek e megállítani a gonoszt?-hallottam a riporter hangját. Fekete macska hirtelen szorosnak látszódó kötelek vették körül. Csapdába esett, Katica meg nem bír lábraállni.
Ez nem jó. Ez nagyon nem jó!

Az erkényhez rohandtam,szinte kitéptem, az üvegajtót, és onnan figyeltem az eseményeket, mivel nem messze a gyermekmegörzőtől harcoltak.Csak tehet valaki valamit,hogy kiszabaduljon legalább Macska. Hirtelen megfordultam,amikor észrevettem, hogy az íróasztalomon megcsillan valami. Odamentem,és egy fekete dobozt vettem észre, amit fehér csíkok díszítették. Felnyitottam a doboz fedelét,amiből egy fehér valami szállt ki. Hirtelen kinyitotta a szemét,és rám nézett. Úgy nézett ki mint egy farkas. Egy fehér farkas.
Halványan elmosolyodott,és megszólalt.

-Szia Diamante. -elakadt a lélegzetem.

-Mi vagy te?-kérdeztem kíváncsian.

-Egy kwami vagyok. Pontosabban a te kwamid.

-Az enyém? - mire helyeslően bólintott.

-Igen. Ezt majd később elmondom. A nevem Faith. Most menj mentsd meg a szuperhős társaidat.

-Társaimat? Hogy érted azt hogy társaimat? Hiszen nem is vagyok szuperhős!

-De mostantól az vagy! Később megmagyarázom. Kérlek vedd fel a talizmánodat!

-A mimet?-a dobozba mutatott,amiben volt egy fehér karkötő. Felvettem,mire fehéren kezdett izzani,aztán abbahagyta.

-Hűű.-ámultam el.

-Elmagyarázok valamit.-kezte Faith.- ha azt kiáltod ,,Szent Farkas üvöltése" akkor állatokat vonzhatsz magadhoz,amik segíteni fognak neked. Ahoz hogy átváltozhass, azt kell mondanod,hogy  Faith belső állati ösztönöket ki! Röviden ennyi.

Na hajrá!

-Oké. Faith belső állati ösztönöket ki!

Fehér farkas [Csodálatos Katicabogár és Fekete Macska fanfic] //SZÜNETEL//Where stories live. Discover now