Harry i ja već 5 mj živimo sretno i sve je bajno do trenutka kada je zazvonio njegov mobitel a on se kupao.
xxx: Harry dođi nisam te dugo vidjela trebam te , molim te nisi bio kod mene već 2 mj već se brinem...Harr?
Slušala sam šta ta ženska govori nisam ni riječ progovorila ,jednostavno ne , ne mogu.Nemogu vjerovati šta ta ženska prića
xxx:Ako si ljut na mene samo reci čujem kako dišeš molim te imam ti nešto važno za reći jako ćeš se veseliti .
O kakvom to ona veselju ona priča jedino veselje mu smo ja i naš sin .Možda jesam malo posesivna ali ,.... ne moram joj nešto reći ,ali ne mogu....poklopila sam....
Harry POV
Već 5 mj sam sretan sa Helenom . Sve naše prepirke su iza nas i sad imamo još i sina bolje ne može!.Tako je volim ... Kada sam izašao iz tuša nje nije bilo valjda je otišla po malog.Da stvarno.. a ništa ja idem spremit nešto za jesti . U znam bolonjez da,da i ja i Helena i Adrian ga volimo super. Kada je došla kući sve je bilo spremno.
Ja: Hej ljubavi .
krenuo sam joj dati pusu sali odmakla se .Pa što je sada .Uputila mi je pogled imaš da najebeš ...uh samo da nije ono što mislim da je...
Helena POV
A čuti će on mene .ženska koja je zvala zove se Kendall Janer .I nema prve veze s poslom .Nialla sam prisilila da mi sve kaže, a pošto ga je Dalija stegla sigurna sam da je istina. Naime ona i on se već duđe vrijeme sastaju bio je s njom dok sam bila u Londonu i prekinuo je s njom ali sve jedno se viđaju dalje ništa ne zna , neka dosta mi je i ovo .Moj otac je prevario moju majku ali mene neće nitko!
************************************************************************************************************
Malo je kratak ,ali nema se inspiracije .No i ona će doći .Zasad imam ovo komentirajte i pišite iskreno .HVALA O:)
YOU ARE READING
Zašto sam tako slaba ne tebe !?
Fiksi Penggemarona je obična djevojka sa običnim životom sve dok ne upozna Harrya i njegovo društvo i doživi stvari za koje je mislila da nikad neće....ni u najluđim snovima... NADAM SE DA VAM SE PRIČA SVIĐA KOM ŠTA MISLITE .HVALA! O:)