1.díl

74 3 1
                                    

Jako každý den se snažím vylést z postele. Po 15 minutách přemlouvání jsem už vylíst musela protože někdo zvonil. ,,Brý ráno Kate" pozdravil mě můj nejlepší kamarád Joe. Joe bydlí o pár baráků dál. Vyrůstaly jsme spolu už od malička. Jediná nevýhoda je že je teplej. Se svým přítelem už jsou skoro rok a sluší jim to spolu. ,,Jakto že jsi ještě vy pyžamu?" ,,No to víš můj mozek chtěl ještě spát" ,,Tak honem nebo nestihnem první hodinu" ,,Nezůstanem tady celej den? Vždyť je pátek a ty víš že musíš plánovat vaše výročí" ,,No jo máš pravdu tak si uděláme volno"

Celej den jsme se domlouvaly co kde bude a jak to bude. Pak jsme se dost nudily a tak jsme šly do mýho pokoje a šel mi radit se songy. Ještě dneska měl být jeden vydanej na YouTube. ,,Dal bych tam tady tohle" a ten song nabral šťávu a chtělo to nějaký luxusní beat. ,,Super teď ještě udělat obal songu když není videoklip a je to" ,,A jakej budeš mít?" ,,To nevím ale asi budu potřebovyat tvoji pomoct" ,,Dobře mobil nebo zrcadlovka?" ,,Zrcadlovka"

Po nějaký hodině focení a upravování fotky bylo všechno jak má být. Podívala jsem se na hodiny a byly tři hodiny odpoledne. Mamka došla dom. Sakra. ,,Ahoj mamí" řvala jsem na celý barák. ,,Jakto že nejsi ve škole?" ,,No víš.." ,,Mozku se nechtělo z postele no jo ale to nemůžu napsat do omluvňáku" ,,Tak napiš nevolnost" ,,Jo dobře" ,,A myslíš že by jsi mohla napsat i Joemu?" ,,Jo" ,,Super díky jsi zlatá" a dala jsem jí pusu na tvář a zpátky letěla do pokoje. Ze spodu se ozval zvonek. Myslela jsem že tam šla mamka ale zvonek zvonil dál. ,,Neměla by jsi tam jít?" ,,No jo už tam jdu"

Když jsem tam došla otevřela jsem dveře a tam stál Robbert van de Corput. ,,Dobrý den jmenuji se-" ,,Robbert van de Corput? Jmenuji se Kate *********" ,,Moc mě těší. Mohu dál?" ,,Jistě" .

EDM lovers [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat