Vybíraly jsme šaty ale nemohly jsme najít ty správné. Když jsem procházela obchodem uviděla jsem ty nádherný šaty.
Ihned jsem vzala mou velikost a šla do kabinky. Julian na mě hleděl co to dělám.
Když jsem vylezla ven tak si mě prohlížel a hladově se na mě díval. Skousla jsem si spodní ret abych ho trochu vyprovokovala. Přišel ke mě.
,,Lásko být tebou tak to nedělám protože je tu málo lidí a taky malý kabinky. Mám totiž na tebe mooc velkou chuť"
A hlasitě jsem polkla. Když uviděl můj vystrašený výraz tak se málem zhrozil taky.Převlíkla jsem se zpátky do svýho oblečení a šly někam na oběd. Bylo mi to divný že mi Julian koupil šaty.
,,Co si dáš?"
,,Vyber si ty já to zaplatím Juliane"
,,Ne má princezna nic platit nebude"
,,Koupil jsi mi šaty který byly dost drahý takže teď platím já"
,,Ne já to zaplatím"
Došla mi trpělivost když jsme platily vytáhla jsem peníze rychleji než on a tak zaplatila.
,,Tos teda pokazila"
A tvářil se ublíženě.
,,Ale no tak nemůžeš mi všechno kupovat pak si připadám jak socka"
,,Ale nejsi"
,,Ale připadám si tak"
,,No tak promiň ale já chci aby jsi byla jako v ráji"Dojely jsme domů utahaní.
,,Lásko je 17:11. Mohla by ses převlíct a upravit?"
,,Proč?"
,,To je překvapení"
A šla jsem se tedy převlíct. Hodila jsem na sebe ty nový šaty a rozčesala vlasy. Sešla jsem dolů a Julian tam stál ve smokingu. Přišel ke mě a políbil mě. ,,Doopravdy ti sluší" a já poděkovala. Vzal mě za pas a šel se mnou pro auto. Otevřel mi dveře a pak je za mnou zavřel.,,Kam to jedeme?"
Zeptala jsem se když jsme minuly Amstr.
,,To je překvapení"
Řekl a dál se věnoval řízení. Nevěděla jsem co dělat. Najednou mi cinkl messenger.Martin: můžu se zítra stavit?
Me: počky zeptám se
,,Juliane Martin by se chtěl zítra stavit"
,,Jo klidně ať dojede ale nepůjčím tě"Me: Jo můžeš stavse okolo čtvrté odpoledne
Martin: Dobře díky
Cesta pokračovala v naprostým klidu. Najednou jsme zastavily před nějakým vchodem. Vystoupily jsme z auta a šly dovnitř.
Uvnitř to vypadalo nádherně. S Julianem jsme doaly k našemu stolu a pak se koukaly co si dáme k jídlu. Najednou přišla číśnice.
,,Dobrý večer. Co si dáte?"
,,Já si dám palačinky a ty?"
,,Taky"
,,Dobře a něco k pití?"
,,Já řídím tak asi nealko"
,,Já si dám kolu"
,,Dobře za chvilku budu zpátky"A mrkla na Juliana. Jako majetnická holka jsem začala supět(jak jinak že ano).
,,Ty žárlíš?"
ČTEŠ
EDM lovers [CZ]
Fiksi PenggemarMladá 17ti letá Kate která studuje medicínu a zajímá se o hudbu. Nejčastěji o electrohouse, EDM a různý další podobný žánry. Její dva nejoblíbenější producenti jako je Martin Garrix a Julian Jordan vydaly song který jí změnil život a chce přestat st...