Po hodině čekání na letišti jsme konečně potkaly Hardwella. ,,Tak jsme tady" ,,No tak jedem to podepsat a někam mě ubytujte protože chci ze sebe dostat ten stres" ,,Neboj akorát ta zácpa neustupuje takže budem to muset nějak objet nebo já nevím" ,,No tak to objedem mám ještě dodělávat 3 songy" ,,Dobře jak chceš jo a říkej mi Robb" ,,Dobře Robbe" a šly jsme do auta. Byla taková ta menší limuzína. Řidič něco zamumlal holandsky a Robb jen taky žvatlal cosi a jely jsme. To znamenalo pro mě začni makat nebo ty songy nikdy neuděláš.
Cesta trvala trošičku dýl než jsem čekala ale to studio mě celkem dostalo. Bylo tam uklizeno a nikde nikdo až na pár lidí. Robb s El mě vedly do oné kanceláře. Když jsme tam došly tak smlouva byla nachystaná a byla v angličtině což mě překvapilo. ,,Stačí to podepsat tady tady a tady a pak tady" ,,Dóbřee" podepsala jsem to tam kde to bylo potřeba a dala to Robbovy. ,,Tak a teď seš oficiálně v Revealed!" ,,Jéj!" ,,Tak já jdu a mějte se hezky musím jít makat" ,,Taky se měj El" ,,Ahoj"
Šly jsme s Robbem zase kanceláří když v tom jsme potkaly Juliana Jordna! ,,Čau Robbe potřebuju s tebou nutně mluvit" ,,Tak jdem zase do kanclu pojď Kate" ,,Čau Kate já jsem-" ,,Julian Jordan" ,,Jo jak to víš?" ,,Juliane je to naše nová producentka" ,,Takže dneska pařba u tebe?" ,,Nevím ještě ale vezmu ještě pár kluků a asi pojedem někam na chatu nebo tak ať tam je klid. Stejně tento týden nic nikdo nemá" ,,Jo super kvůli tomu tady jsem protože chlapi jsou už zbaleni" ,,No tak pojedem akorát kolik nás je?" ,,Hele asi 6 i s ní" ,,Jo super tak vemem jeden van a v 15:00 sraz v mojí vile" ,,Super tak zatím čau měj se kočko" ,,Ahoj" ,,Tak pojď my jdem taky" ,,Tak jo" ,,Teď pojedem ke mě tam si 3 hodiny budeš dělat co potřebuješ a pak jedem" ,,Dobře" a jely jsme do vily.
Dojely jsme k vile a já jen koukala s otevřenou pusou. ,,Tak pojď dál" když tohle řekl tak jsem tam opatrně vešla. ,,Nahoře je jeden volnej pokoj je v pravým křídle druhý dveře" ,,Dobře tak mě pak probuď" ,,Jasný tak zatím dobrou a ten kufr si neber stejně ho potřebovat nebudeš"
ČTEŠ
EDM lovers [CZ]
FanfictionMladá 17ti letá Kate která studuje medicínu a zajímá se o hudbu. Nejčastěji o electrohouse, EDM a různý další podobný žánry. Její dva nejoblíbenější producenti jako je Martin Garrix a Julian Jordan vydaly song který jí změnil život a chce přestat st...