10.díl

28 2 0
                                    

*RÁNO*
,,Pizzaa!" Si ze mě snad někdo dělá prdel?! ,,Kate! Pizzaaa!" ,,Hmm nech spát" Nechci pizzu já chci spát! Lidi tomě snad nechápete? ,,No ták tady ji máš" podal mi ji na postel. ,,Kate kurva neser a žer! Zachvilu dojdou kluci a nebudeš mít čas bude dneska čas na skládání songů" ,,Ty vole si děláš prdel" ,,Ne a teď jes" sedla jsem si na postel a vzala si kousek pizzy.

,,Juliane vrať to!" ,,Ne dokud nezačneš makat!" Dolítla jsem bez trička do kuchyně hnedka za Julianem. Zůstaly na mě pohledy který jsem ani nepotřebovala vidět protože jsem byla zaměstnaná dostat svoje tričko od Juliana.

Po chvíli mi tričko vrátil a já si ho konečně nasadila. ,,Ehm dětska dneska má dojet Alan Walker s Bebe" a podíval se na Martina. Martin měl úsměv jak malý dítě.

Šla jsem zpátky do pokoje abych to tady trochu mohla uklidit. Za ty dny co jsme tady se stal z mého pokoje nějakej bordel pokoj. V tom všem došel Julian. ,,Kate?" ,,Ano?" ,,Myslíš že bych mohl spát u tebe? Musí se uvolnit jeden pokoj pro Alana" ,,No tak jo" a tak si začal nosit věci ke mě aby mu tam dal teda volno.

Jen tak jsme seděly a dívaly se do mobilů. ,,Lidi už jsou tady!" ,,Už letíme!" ,,Kate ale než půjdeš mohl bych se tě na něco zeptat?" ,,Jo jistě" ,,Šla by jsi se mnou dneska večer na večeři?" ,,Jo dobře v sedm budu nachystaná jo?" ,,Dobře"  a jen se usmál. Když jsem s ním šla dolů se přivítat s novýmy lidmi tak mě chytl za ruku. Nijak mi to nevadilo. ,,Ahoj" pozdravila jsem je a Robb nás hnedka začal seznamovat. ,,Bebe a Alane tohle je Kate. Začala teď pracovat Revealed a tak jsme ji vzali sebou aby si našla dobrý lidi ale jak vidím tak i lásku" ,,Jo a kde máš zbytek bro?" ,,Někde tady je" a Bebe mě odtáhla od kluků aby jsme se trochu seznámily. ,,Takže ty teď budeš producentka a djka jo?" ,,Jo" ,,Kolik ti vlastně je?" ,,17 proč?" ,,Jen tak že by jsme si přiťukly" ,,Hoď to za hlavu tam ti jde Martin" a opustila mě. Byly s Martinem strašně moc cute. Podívala jsem se na hodiny a byly čtyři. Šla jsem si teda hodit sprchu.

Po sprše jsem nevěděla co si oblíknout a tak jsem šla Martinovy ukrást Bebe aby mi poradila. ,,Martine pujč mi Bebe na chvilku" ,,Na jak dlouho?" ,,15 minut" ,,Dobře ale za 15 minut si pro ni dojdu" ,,Dobře díky" a my rychle běžely nahoru. ,,Proč je to tak akutní?" ,,Jdu s Julianem na večeři a nevím co ne sebe" ,,S Julianem na večeři?!" ,,Jo a teď mi pomoz prosím" a začaly jsme se hrabat v hadrech.

Konečně jsme našly něco normálního. Byly to roztrhaný černý jeany, bílý crop top a černobílý snapback. ,,Děkuju Bebe jsi skvělá" ,,Nemáš vůbec zač" a objala mě. Najednou si pro Bebe Martin došel a tak jsem věděla že teprve uběhlo 15 minut. ,,Wow sluší ti to" řekl Julian když vyšel z koupelny. ,,Děkuju" a začala jsem se smát.

Oba jsme byly nachystaní a tak Julian šel pro auto. Alan byl totiž hodný že mu ho půjčil. A tak jsme nasedly a jely.

Dojely jsme do menší restaurace která byla kousek od chaty. Když jsme vešly nikdo tam nebyl. Posedaly jsme si. Najednou došla taková menší slečna a podala nám jídelní lístky. ,,Tak co si dáš?" ,,Hmm vůbec nevím všechno tady vypadá dobře" ,,Tak se necháme překvapit?" ,,Můžeme" ,,Hele slečno mohly by jste nás něčím překvapit prosím?" ,,Ale zajisté pane" a zašla někam jinam.

Po nějajé době došla i s jídlem. ,,Kate jak ses vlastně tohle všechno naučila a dotáhla to až sem?" ,,No začala jsem se dívat na různá videa kde se vlastně sama ta hudba vytváří a pak to už šlo samo" ,,Takže díky návodům" ,,Ano" a tak dlouho jsme si povídaly že to bylo k sežrání.

Až jsme tu večeři snědly tak jsme jely zpátky na chatu. Když jsme jely tak mě celou dobu hladil po noze. Bylo to příjemný ale zároveň mě rozptyloval. Najednou zastavil a já věděla že jsme dojely na chatu. Když jsme vešly do vnitř byl tam celkem klid. ,,Kde jste byly tak dlouho?" Ptal se Robb protože ví že nejsem plnoletá a zodpovídá za mě. ,,Na večeři" ,,Jo a co ta sázka?" A to byla otázka kterou jsem měla taky na jazyku ale Robb asi ví na co myslím. Jenže Julian se ke mě nahnul a doopravdy mě políbil.

EDM lovers [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat