10 rozdział

209 15 5
                                    

Nie wierzę.Właśnie wróciłam od Artura.Mojego ,,chłopaka".Zerwał ze mną dla innej podobno ładniejszej i ogólnie lepszej.Przyszłam do domu.Nikogo nie było.Weszłam do mojego pokoju i zaczęłam płakać.Nie wiem nawet kiedy zasnełam.
*następnego dnia*
Obudziłam się o 10.Była sobota więc mogłam sobie na to pozwolić.Nie miałam siły na nic.Nie sprawdziłam instagrama,facebooka i innych social media.Nie chciałam nawet zejść na dół na śniadanie.Nie miałam ochoty jeść.Nie miałam ochoty żyć.Znowu zasnełam.Po dość długiej drzemce postanowiłam zejść na dół i coś zjeść.Nie chciałam zemdleć z głodu chociaż teraz jest mi to obojętne.Wziełam jabłko i ponownie weszłam do mojego pokoju.Mój telefon ciągle wibrował albo ktoś dzwonił, albo ktoś pisał.Mając tego serdecznie dość włączyłam telefon.Leżałam na łóżku ciągle myśląc o naszym ,,związku" którego już nie ma.Ciągle myślałam czy miał on sens.Reszte dnia minęła tak samo.Nie wychodziłam z pokoju.Kiedy około 18 postanowiłam włączyć telefon który był pełen wiadomości i powiadomień.Zaczełam sprawdzać wiadomości.Napisał do mnie Jeremi.Czego on chce ?
Hej
Cześć
Współczuję
😫
Jak się czujesz ?
Na skraju wyczerpania jestem
Pewnie płaczesz
A co mi innego zostało ?
Nie zasługujesz na łzy księżniczko
Zatkało mnie.Nic nie odpisałam.Mam dosyć tego cholernego dnia.Dzisiaj zjadłam tylko jabłko więc poszłam zrobić sobie kanapkę z dżemem.Po zjedzeniu posiłku Napisałam do Rema że nie będzie mnie na nagrywaniu mojego nowego singla bo nie mam siły.Ciągle myślę o tym co napisał mi Jeremi.On tak na serio ?
~Jeremi~
Tak.Podkochuje się w Sylwii od jakiś 5 miesięcy.Ona Nie zasługuje na Artura.On od początku ją zdradzał.Bardzo jej współczuję.Zrobię wszystko żeby z nią być.Nie wiem jak można być tak okrutnym żeby zranić taką ślicznotkę.
        
                        Teletubisie mówią hejo xD 😂
Mam nadzieję że wam się rozdział podoba 😀😀😀 przypominam o grupie na fb 😘😘😘 widzę że mam nowych czytelników 😊😊😊 MAM WIELKĄ PROŚBĘ JEŚLI W ROZDZIAŁACH  WAM CZEGOŚ BRAKUJE LUB NIE PODOBA TO PISAĆ W KOMENTARZACH !!!!! 😄😄😄😄

Niespodziewane  || Sylwia Przybysz ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz