Kriz "Bağımlılık"

292 43 43
                                    

Siwon: Heechul Hyung!! inanamıyorum sana !! Beni nasıl terk edersin ? T~T

Heechul:Üzgünüm Siwonnie..ama anladım ki "para"yla saadet olmuyor.. ㅋㅋㅋㅋ

Leeteuk:Oğlum ne ayaksınız yine? Drama falan mı çekiyonuz?

Ryeowook:Hayır Hyung..Siwon~ssi yanımda..gerçekten ağlıyor.

Leeteuk:Sebep ?

Ryeowook: Heechul Hyung onu içmeye alıştırıp sonra terk etmiş.

Heechul:Yapacak bir şey yok.Ben bağlanmaya karşıyım SHJKLKGDHKTHK

Leeteuk: Onu anladık zaten..Neyse Siwon, üzülme sen de bu kadar..Olmadı başka biriyle içersin.

Kyuhyun:Mesela benle! :D

Ryeowook: Tam da adamı yaaani....Ayy yok yok olmaz.!!Zavallı Siwon~ssi alkol bağımlısı olup çıkar sonra !

Kyuhyun: Affedersin ama bu durum seni hiç ilgilendirmez Ryeowook Hyung! Ben Yesung Hyung'la aranıza giriyor muyum?

Heechul: vuhuvvv maknae atağa geçti!!!! ㅋㅋㅋㅋㅋ

Ryeowook:Ne alakası var? Sadece 2 sarhoşu aynı anda çekemem o kadar!

Heechul: Top savunmaya çarparak taca çıktı!!!

Kyuhyun:Ne yani ben çekilmez biri miyim!?

Heechul: Taç atışı kullanıldı.Şimdi rakip sahaya baskı var!!

Ryeowook:En azından sarhoş olduğunu kabul ediyorsun bu da bir şey.!!

Heechul: Ve süpriz bir atak sonrası Ryeowook'un şutu ağlarla buluşuyor sayın seyirciler!!!!! Sghjsdgjkvnml

Siwon: Aşk olsun hyung..burada kalbim kırılmış, sen hala dalga peşindesin.

#Siwon çevrimdışı #

Kyuhyun: Aynısı senin için de geçerli Ryeowook Hyung..bundan sonra kendi işlerinle ilgilen lütfen.

#Kyuhyun çevrimdışı #

Ryeowook: Pekala...ımm..bu biraz beklenmedik oldu..Kyu'nun bu kadar çabuk vazgeçmesi yani.

Leeteuk: Bence gidip gönlünü al Ryeowook~ah..sanırım cidden kırılmış sana.

Ryeowook:Ay ne bileyim..her zamanki gibi didişiriz sanmıştım.Neyse Siwon~ssi de ortalarda yok zaten.Kyu'ya bir bakim ben.

#Ryeowook çevrimdışı#

Heechul: ㅋㅋㅋㅋㅋ Kendi kalesine gol atıp, durumu eşitledi salak!

Leeteuk:Utanmadan hala gülebiliyorsun öyle mi?

Heechul: Ne var ya? Ağlayayım mı? Tabii ki gülecem :)))

Leeteuk: Zaten karşı tarafın duygularını hiç önemseme sen!

Heechul: yaa JungSoo~ah...iyi misin sen? Bugün kahkaha falan da atmadın zaten.

Leeteuk: Sayende Heechul bey sayende...

#Leeteuk çevrimdışı #

Heechul: Herkesin nesi var böyle? Önce Siwon..sonra Kyuhyun..sonra da Leeteuk..Yaa!Toplu menopoza falan mı girdiniz yoksa.???

Heechul: Sfgljgdxcbhnm ulan var ya kendi yazdığıma bile gülebiliyorum..kahretsin çok mükemmelim shkljgjl

#Heechul çevrimdışı #

Yarım saat sonra..

Eunhyuk: Aptal Donghae! Siwon'un senin yatağında ne işi var!!!

Donghae:Yemin ederim benim bir suçum yok! Sızıp kalmış sanırım..

●●●●●●●●●●●
Benim çok eğlenerek yazdığım bir bölüm oldu. Sizler de eğlendiniz mi? :)



SuJu ile Kriz MasasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin