Kriz "Donghae'ye ne oldu?"

297 39 24
                                    

Kyuhyun: ühhü ühü ühühü (ㅜ_ㅜ) Wookie Hyung...çok acıyor...

Siwon: Yine noldu Kyu? (=_=)

Eunhyuk:Kyu, Ryeowook'tan uçan tekme yedi :')

Siwon:Cidden mi? Ne zaman oldu?  Benim niye haberim yok? (O_o)

Donghae: Eee Siwon bey..para kazanacam derken, hayattaki bazı anları kaçırıyorsun tabii

Siwon: (○ ○) ?

Ryeowook: Ohh canıma değsin!! Ne o? Yoksa boyunun uzun olmasına mı güveniyordun :)))

Kyuhyun:Ne bileyim o kadar yükseğe zıplayabilğini..offf senin yüzünden beyin hücrelerimin yarısı öldü beee.!! Cnm hücrelerim bnm (ㅜ_ㅜ)

Donghae:Şimdiye kadar hepsini kullandığına emin misin peki Kyu?

Kyuhyun: (° °) Ne?

Ryeowook: Hahaha Donghae-ssi çok iyi koydu valla :))))

Donghae:Koymak demişken.. Ryeowook, uzanamadığın tabakları alt rafa koydum.Haberin olsun.

Ryeowook: (× ×) Ha ?

Kyuhyun: Haklısın Wookie!! Hae Hyung çok iyi koydu valla SJKLHJKGJ :D

Ryeowook: (= =)

Siwon:Eunhyuk, bu Donghae'nin nesi var? Sen bilirsin..

Eunhyuk: ya sorma, ben de bilmiyorum.bir süredir tuhaf davranıyor.. (= =)

Donghae: Yanılıyorsun Eunhyuk-ah..Tuhaf değilim, sadece olmam gerektiği gibiyim.

Kyuhyun: Ooooo

Ryeowook: ilk kez Eunhyuk'a tavır yaptı. (O_o)

Siwon:Şu an şoktayım (× ×)

Eunhyuk: Hae! Cidden ama!!

Donghae:Bundan sonra böyle..Beğenmeyen gidebilir..

Siwon:...

Kyuhyun:...

Eunhyuk: ....

Heechul: ASDHKLHFLJ!!! Hahaha!! Bizim Donghae'ye bak sen!!! :D içine ne kaçtı oğlum ? Bana da aynısından ver! SJKLHJKGJ :D

Donghae: Sanmıyorum Hyung (= =) Zaten yeterince çekiyoruz seni..Daha fazlasına katlanamayız.

Heechul: Oha!

Kyuhyun: Normalde gülerdim ama nedense gülemiyorum. (= =)

Siwon: Ben de bi tereddüt ettim şimdi.

Leeteuk: Sonunda be! Sonunda biri şu herife haddini bildirdi! Thanks God... (^ ^)

Donghae:Lütfen hyung güzel Korecemiz varken yabancı kelimeler kullanmaktan kaçınalım.

Leeteuk: Donghae ? Iyi misin sen?

#Donghae çevrimdışı #

Eunhyuk: Sence hyung? (= =)

Kyuhyun: yok arkadaş, bunun arkasında kesin bir iş var..Hae Hyung'un böyle laflar etmesi falan..

Ryeowook: Aynen sürekli "anlamadım" falan diyordu..ne değişti ki aniden?

Heechul: Benim hoşuma gitti açıkçası :D belki yeni müttefiğim olur ㅋㅋㅋㅋ

Kyuhyun:Aşk olsun Hyung! Daha geçen gün beni halefin ilan etmiştin hani !?

Heechul: Vaz geçtim :D

Kyuhyun: Yazdım bunu bir kenara (ㅜ_ㅜ)

Leeteuk: ya! Konuyu değiştirmeyin!! Donghae'ye bir şeyler olduğu kesin!

Eunhyuk: Evet lütfen yardım edin de bir çözüm bulalım..Kaç gündür beni odasına da almıyor zaten (ㅠ_ㅠ)

Kyuhyun:Koyun can derdinde, kasap et derdinde arkadaş :')

Eunhyuk: (= =)

••••••••••••••••••••••••••••••
Bu bölüm nasıl oldu bilemicem ama uzun süredir yazmadığım için böyle bir şey çıktı ortaya.Umarım beğenirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SuJu ile Kriz MasasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin