Ağustos 2015
Bu sıcak ne ya böyle ? Üstüne 2 saattir bu sıcakta ders çalışıyorum.Bu sene üniversite sınavım var hedefim yüksek "hadi inşallah " Burak ve ailesi 3 hafta önce İstanbul'a taşındı. Çünkü Burak İstanbul'da üniversite kazandı endüstri mühendisi olucak. Yani artık uzak mesafe ilişkisi olan bir kızım.Bu beni korkutmuyor dersem yalan olur.Yanımda her istediğimde olamayacak veyahut tartıştığımızda hadi hemen buluşalım sarılalım çözelim şu sorunu olmayacak telefonla halletmeye çalışacağız çoğu şeyi . Bunlar insanın aklına geliyor elbet.Ama ne demiş taaa bundan kaç yıl önce birisi " Seven insan katlanır" ee katlanacağız artık bizde. Bir hafta sonra Burak gelicek zaten Ankara'ya heyecanlıyım özledim onu bir günlüğüne gelicek. Zaten bir yıl boyunca hep böyle olucak ayda bir görüşeceğiz onun da dersleri yoğun olucak benim de sınav senem. Tabi bir gün olması baya sinir bozucu sen bir ay bekle neyse. O gelince yapacağımız bazı şeyleri planladım ve bir de ona un kurabiyesi yapacağım. Geçen seferde yapmıştım beğendiğini söyledi bir daha yapacağım. Sanki bu sevgili mevzularından sonra bende baya gelişme oldu .Eskiden su kaynatmayı beceremeyen ben , hatta yumurta kırayim derken yumurtayı nerdeyse tavana kadar sıçratmıştım bu kız gitti baya bildiğin hamurla falan un kurabiyesi yapan kız geldi vay be hayat sen nelere kadirsin !
3 hafta sonra
- Özledim seni baya zor oluyor benim için hem sınav senem hem senden uzağım ama şu an yanımda olduğun için mutluyum
- Bende seni çok özledim sevgilim
-Sana bir süprizim var Burak !!!
Ta taaaaa
- Aa un kurabiyesi teşekkür ederim sevgilim
-Geçen sefer sevdiğini söylemiştin bende yine yaptım
- Evet güzeldi ama annem çok tereyağlı olmuş dedi çok sevmedi
- .... ( biraz düşündüm şimdi ne demeliydin Işıl ? )
-Aa anladım ( konu değiştir çocuk bir günlüğüne geldi sorun çıkarma )Akşam Burak'ı tren garında uğurladım tabi benim gözler yaşlı . Eve geldim ve düşünmeye başladım şu kurabiye meselesi çok kafamı karıştırdı . Çünkü
1. Bu ne şimdi cazgır kayınvalide vakası ile mi karşı karşıyayım ?
2. Hadi diyelim kadın bunu beğenmedi olabilir ama ben bunu neden biliyorum ? Yani Burak bana bunu niye söylüyor ve düşündüğümde Burak 'ın cidden bana her şeyi anlattığını farkettim. Bu anlatmaktan kastım tüm düşüncelerini "patavatsızlık " çerçevesinde söylediğini anladım.
3. Ben ne yapacağım ? İçime mi atıcam ? Tamam genelde böyle yaparım ama yıllarca bunu yaptım ama pek bir faydası olmadı. Çünkü susuyorum susuyorum sonra bir patlıyorum Çernobil vakası gibi resmen bir daha o insan yaklaşamıyor. Neyse en iyisi şimdilik biraz bunu rafa kaldırmakBurak bana geldiğinde çiçek alırdı. Ee tabi her kız gibi bende mutlu oluyordum bir sonraki geldiğinde demez mi
Annem sana çicek almamı çok kıskanıyor
Işıl büyük bir sorun ile baş başasın. Gazabın mübarek olsun !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT VS BEN (kazanan belli hıh)
ChickLitKendi hikayemi günlük iç konuşma tarzında yazıyorum Beğeninizi söyler veya eleştiri yaparsanız çok sevinirim