Hayattınızdaki öncelikli kişilerin sıralaması nasıl ? Sevgili aile arkadaş peki ya kendimiz ? Hepimiz çoğu kez bu sıralamaya kendimize düşük not veriyoruz sonra tüm hödükler egoistler bizi buluyor sen onu o listenin başına koy ışıl daha çok dersin böyle !
Bunu diyorum çünkü Burak için yaptıklarımı düşününce of devekuşu olmak istiyorum resmen. Game of thrones izlemediğim halde sosyal medyada izliyormuş gibi tavırlar sonra aşırı çocuk sevmem şimdi yani uslu olurlarsa tabi o ayrı neyse işte " ay ben çocuk çok severim " demeler sanki tıh allahım ya sanki 30 yaşımdayım sonra onun kursun önünde oturduğu bir bank olurdu ve o bankın önünden yürüyecektim yani yaklaşık 10 sn bile sürmeyecek hayır ayrıca çocuk kuş mu yuvası mı orası hep orda olsun bende ki akıla bak !?! Peki ya ben ne yaptım ? Saçım yağlı gibi geldi o bankın yakınında arkadaşımın evi vardı gittim onlarda saçımı yıkadım hatta arkadaşım yıkadı öyle bir utanmazlık bendeki peki ya sonuç ne orda yoktu oturmuyordu .Boşuna soğukta nemli saçla gezdiğimle kaldım . 1 yıl sonra dersini aldığım şeylerden biri sen busun seven seni böyle sevsin sen kimse için değişme ! Tüm bu çabaların şimdiki Işıl'a göre kendini düşürdüğü bu saçma durumların sonucunda Burak ile sevgili olduk . O mal da aslında benden hoşlanıyormuş tabi ben bunu sonra öğrendim ama kesin bu , benim salak hareketlerimden sonra böyle hissetmiştir. Öyle böyle sevgili olmadan önce Burak ile konuşmuştuk bir kere o zaman bana oturdu böcekleri karıncaları anlattı. Kendisinin en sevdiği hayvanlarmışmış şimdi düşünüyordum da bana hiç sen ne seversin , hoşlanırsın sormadı Burak oldukça bencil bir insandı bunu ileride anlayacaksınız şimdilik ben kaçarP.S: bir daha altını çizmek isterim ki bilmem kaç derece öldürücü soğukta dünya yakışıklısı için bile ıslak saçla çıkmayın !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT VS BEN (kazanan belli hıh)
Literatura FemininaKendi hikayemi günlük iç konuşma tarzında yazıyorum Beğeninizi söyler veya eleştiri yaparsanız çok sevinirim