Dilys Derwentová (1741-1768)
Everard
Dexter Fortescue
Phineas Nigellus Black (-1926)
Armando Dippet (1926-1956)
Albus Dumbledore (1956-1996)
Dolores Umbridgeová (1996)
Albus Dumbledore (1996-1997)
Severus Snape (1997-1998)
Minerva McGonagallová (1998-)Albus Dumbledore
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore sa narodil v auguste roku 1881. V roku 1956 sa stal riaditeľom Rokfortskej strednej školy čarodejníckej. O 40 rokov ho vystriedala D. Umbridgeová, ale dlho sa nezdržala. Albus Dumbledore potom znovu nastúpil na pôst riaditeľa. Ani o necelý rok sa stal riaditeľom Severus Snape, ktorý bol riaditeľom ani nie celý rok. Nakoniec sa toho chytila Minerva McGonagallová. Albus Dumbledore zomrel v roku 1997. Kliatbou Avada kedavra ho zabil prof. Severus Snape na Dumbledorovu vlastnú žiadosť.A. Dumbledore bol veľmi učený a všeobecne uznávaný čarodejník, je dokonca jediný, koho sa Lord Voldemort obával. Albus mal sklony veriť, že aj v tom najhoršom človeku sa skrýva niečo dobré, najviac veril v lásku.
Minerva McGonagallová
Na Rokfortskej strednej škole čarodejníckej vyučuje Transfiguráciu. M. McGonagallová je zástupkyňou riaditeľa Rokfortu a vedúcou chranromilskej fakulty. Po smrti Albusa Dumbledora ostala na Rokforte a ďalej učila. Minerva McGonagallová je veľmi mocná čarodejnica, je jednou zo siedmych registrovaných animágov- premieňa sa na mačku. Keď Minerva McGonagallová študovala patrila do chrabromilskej fakulty.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dejiny Rokfortu
DiversosPublikácia Dejiny Rokfortu, ktorú by si mal prečítať každý študent Rokfortskej strednej školy čarodejníckej. Cover by: TaLa16Top