Fakultu zvanú Bifľomor, založila Brigita Bifľomorová, ktorá do svojej klubovne brala iba slušných, čestných, často optimistických žiakov, či študentov, ktorí museli, podľa nej, byť hlavne veľmi usilovní. Duchom tejto fakulty je Simon Fischer - Becker, ktorý je známy ako Tučný Mních. Veľmi zábavný, priateľský a veselý. O tom, ako zomrel, či prečo, sa nikde nezachovala žiadna zmienka.
Chodba, ktorá je naľavo od Veľkej siene, vedie do kuchyne, bohužiaľ, heslo do miestnosti, kde sa varia tie najrôznejšie jedlá, poznajú iba profesori, profesorky a prefekti. Na tejto chodbe je aj vchod do bifľomorskej klubovne. Tento vchod je skrytý za brnením rytiera.
Ich klubovňa má nízky strop, vyzerá malebne, priam magicky. V tejto miestnosti je aj malý krb, nad ktorým visí obraz zakladateľky (Brigita Bifľomorová). Tento malý krb, napriek svojej veľkosti vyhrieva celú miestnosť. V klubovni sú vyvesené aj obrazy slávnych Bifľomorčanov.
Súčasným vedúcim Bifľomorskej fakulty je Pomona Sproutová, ktorá na Rokforte učí herbológiu (predmet, či veda, ktorá sa zaoberá zázračnými rastlinami a ich účinkami, liečivými alebo škodlivými).
Dnes kratšia časť, ktorá sa točila okolo Bifľomoru. Dúfam, že ste sa niečo dozvedeli a keď ste našli chybu, kľudne napíšte, opravím. Prajem krásny zvyšok večera, s ešte krajšou knihou.
ESTÁS LEYENDO
Dejiny Rokfortu
De TodoPublikácia Dejiny Rokfortu, ktorú by si mal prečítať každý študent Rokfortskej strednej školy čarodejníckej. Cover by: TaLa16Top