6.

454 22 0
                                    

,,Sláva, konečně jsi tady!" ,,Ahoj zlato, co se stalo?" ,,To je na dlouho. Teď se potřebuju možná pořádně opít, jen tak si zašukat, a odjet někam hodně daleko." povzdechla jsem si, ale Bri se usmála. ,,Beru, teda až na to poslední. Znám jeden fakt bezva klub!" Brebentila a brebentila, zatímco jsme nasedaly do auta. ,,Ale tam zas nehraje dobrej DJ. Možná bychom mohli jít do Gladous, tam maj ten nejkvalitnějších alkohol, co jsem kdy pila, ale ne druhou stranu je to tam strašně drahý! Ne že by to vadilo, zvlášť tobě, ale stejně..." ,,Sis, sorry, že tě přerušuju, ale je mi úplně jedno, kam půjdem. Teď bych šla možná na kafe. A na nákupy. Trsat a pít půjdem večer. Bereš?" zeptala jsem se jí, a ona nakonec zakývala hlavou. ,,Dobře. Tak jeden do kavárny. Je hned vedle mýho domu, a maj tam strašně dobrý borůvkový koláče. A navíc celkem levný. Takže tam bývá hodně lidí, ale pro stálé zákazníky, mezi něž mimochodem patřím i já, mají zvláštní salónek. Je to tam kouzelný!" Zakroutila jsem hlavou a radši upřela zrak na ulici před nami.
Nastražila jsem uši, když v rádiu začali hrát Shut up and drive od Rihanny. Tu mám strašně ráda. To naštěstí moc lidí neví, ale já miluju ježdění. Auta, rychlost, to jsou mí druhý jména. Jo, já vím, jsem hodně všestranná. ,,Sis, nemůžeš trošku přidat?" zeptala jsem se Briany. Ta ale odmítavé zavrtěla hlavou. ,,Sorry, kočko, ale nechci dostat pokutu. Neboj, budem tam za minutu." mrkla na mě.
A opravdu, za několik vteřin jsme zastavili u jednoho bílého domu. ,,Tak, tady bydlím." prohlásila Bri, a vystoupila z auta. Vystoupila jsem taky, a vydala se po chodníku za ní, ne že by to byla nějak extra dlouhá cesta, když tu kavárnu měla hned za barákem...Když jsme vešly dovnitř, bylo tam vážně strašně moc lidí. Ale Brianu to zřejmě nevyvedlo z míry, a neochvějně se vydala napříč kavárnou až někam dozadu. Rozběhla jsem se za ní, aby se mi tady mezi tím davem neztratila, a následovala jsem ji do malého útulného salónku. Posadily jsme se na pohovku, a za pár chvil se u nás objevil číšník. Zamrkala jsem a svůdně se na něj usmála. Byl hodně pohledný, celkem svalnatý, a celkově velmi sexy. S ním bych si hned dala říct. Když se otočil k Bri, pohled mi sklouzl na jeho zadek. S tímhle pohledem mi přišly na mysl dost perverzní myšlenky, takže jsem radši zatřepala hlavou a soustředila se na nápojový lístek.
,,A vy, Slečno?" ,,Já si dám čokoládové latté a borůvkový koláč se šlehačkou." nadiktovala jsem mu svoji objednávku, a on odběhl. ,,Vrrr." Otočila jsem hlavu na brunetku po mé pravici, která se potutelně usmívala. Nadzvedla jsem jedno obočí. ,,Co je?" zeptala jsem se a ona se rozesmála. ,,Zlato, nedělej blbou. Já to viděla! Hned by ses od něj nechala ojet, třeba zrovna takhle v té komoře nebo na pánských záchodech s nohou na umyvadle!" křikla tiše, a já se začala červenat. Ona mi snad vidí až do hlavy, jelikož přesně na tohle jsem myslela.
Nic jsem neříkala, a ona si vyložila jako souhlas, takže se začala smát ještě víc.
____________________________________
Možná by jste si měli začít zvykat na kratší kapitoly, jelikož poslední dobou nemívám moc čas. Doufám že se nezlobíte...

Dívka, která se bála vyjít ze stínů |1D FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat