3.

548 25 0
                                    

,,Veronica Horanová, je, jak už víte, mladší dvojče Nialla Horana, zpěváka ze známé skupiny One Direction. Tato mladá dáma studovala tanec, zpěv a modeling, zavodně tančí, byla na mistrovství světa ve street dance, fotila do časopisu Blesk, zavodně běhá, specializuje se především na dlouhé tratě. Vyhrála mnoho charitativních přespolních běhů. Ovšem, jak se nám podařilo zjistit, Veronica si umí užívat. Obyvatelé Mulingaru tvrdí, že se velmi často objevovala v místním skateparku, spolužáci o ní tvrdí, že kouří, a ve škole není moc pečlivá, co se týče domácích úkolů, ale přesto prochází ze všech předmětů s vyznamenáním. Je celkem oblíbená, prý je to 'správná holka', která se vždy zastane slabších. Jak bude tato mladá dáma vycházet se světoznámou skupinou One Direction? Za dnešní zprávy, Amy Cooper." Když moderátorka domluvila, vši silou jsem praštila pěstí do stolu, až všichni nadskočili. ,,Niallere, já tě nesnáším!" vykřikla jsem a vyřítila se z jídelny. Zabouchla jsem za sebou dveře pokoje a spadla na postel. Chvíli jsem jen tak ležela a snažila se vydýchat to, co jsem viděla, ale po několika vteřinách jsem to nevydržela a začala ječet a mlátit rukama do polštáře. Nakonec jsem jen zůstala nehybně ležet a nechala slzy, aby se vsákly do polštáře. Ozvalo se klepání na dveře. ,,Jděte pryč!" křikla jsem, ale klepání se ozvalo znovu. ,,Nico, prosím pusť mě dovnitř." řekl bratr. ,,Vypadni!" ,,Tyvole, ségra, přestaň trucovat a otevři!" ,,Neslyšels?! Jdi do háje, kreténe!" Byla jsem naštvaná. Nejdřív mě kvůli němu rodiče pošlou sem, potom většinu kluků poštve proti mě, a nakonec mi totálně zničí život! Teď už nebudu mít klid! Jako na povel mi zapípal iPhone. Rozklikla jsem zprávu na Twittru, a znovu se mi začalo chtít ječet. Ty děvko, nemysli si, že když jsi Niallova sestra, všichni tě budou zbožňovat! Jsi jen obyčejná pí*a, která si hraje na něco, co není! Nikdy k nim nebudeš patřit, ty potrate! Tohle už mě vážně nasralo. Vstala jsem, rychle na sebe hodila legíny, sportovní podprsenku, mikinu na zip, kterou jsem nechala rozepnutou, všechno v černém, nasadila si černou škrabošku, vlasy stáhla do culíku, obula si zářivě bílé AirMaxy, popadla skate a vyšla z pokoje. Jak jsem rozrazila dveře, někoho jsem zřejmě praštila do hlavy. Po delším zkoumání jsem zjistila, že to byl Zayn. ,,Hej, Veronico, kam jdeš?" ,,To tě nemusí zajímat. A neříkej mi Veronico!" Seběhla jsem po schodech dolů, a tam jsem pro změnu vrazila do Liama. ,,Nico, kam se v tuhle hodinu chystáš?" zamračil se, ale mě to bylo jedno. Pozvedla jsem skate a ďábelsky se usmála. ,,Co vidíš?" ,,Niall bude naštvanej..." ,,A co je mi potom?" odsekla jsem a vyrazila je dveřím. Venku jsem naskočila na skate a vyjela do ulic. Byla už skoro tma, ale stejně bylo kolem poměrně hodně lidí, kteří na mě udiveně koukali. Nedivila jsem se. Vlastně jsem na to byla celkem zvyklá.
Dojela jsem do nějakého parku. Tam jsem zastavila, rozhlédla se kolem, a když jsem zjistila, že nikdo není v dohledu, vytáhla jsem z kapes dva spreje - černý a stříbrný, došla jsem k velkému billboardu, který hlásal, že se blíží koncert mého bratra a zbytku, a ďábelsky se usmála. Vzala jsem černou, a přes bratrův ksicht nakreslila čáru. Potom druhou, třetí, a čtvrtou. Nakonec i pátou doprostřed. Ano, přesně tak. Stříbrně jsem to vystínovala, a spokojeně se zakřenila. Přes Niallův obličej zářila krásná velká píča.
Spreje jsem schovala do kapsy a otočila zpět ke skatu, ale pak mi došlo, že jsem se nepodepsala. Vytáhla jsem znova černou a pod svůj výtvor napsala Cí. ,,Páni. Tohle si dovolí málo lidí. Jsi dobrá." ozvalo se za mnou, a já nadskočila asi metr vysoko. ,,Díky." řekla jsem, když jsem se trochu uklidnila. ,,Jsem Briana." řekla ta holka a natáhla před sebe ruku. ,,Já Veronica." ,,Sundej si masku" řekla. Udělala jsem, co chtěla a ona zamrkala překvapením. ,,To jsi ty," vydechla. ,,Jeho sestra!" ,,Pššt. Neřvi tolik." Ona se usmála. ,,Poslyš, chápu tě. Znáš Taylor Swift?" Musela jsem kývnout. Kdo by ji neznal? ,,Já jsem Briana Ange Swift, její sestřenice." Teď jsem zase kulila oči já. ,,Wau." ,,Jó, já vím...už jsem vystupovala na několika prohlídkách Victoria's secret, na kterých Tay Tay zpívala. Asi za dva týdny bude další. Ty jsi prý studovala modeling, nechceš jít se mnou?" zeptala se najednou. ,,Hele, An, myslíš, že je to dobrý nápad?" Tmavovláska začala horlivě přikyvovat. ,,A můžu tam vůbec?" ,,To si piš. Řeknu Tay, a ona ti to zařídí." mrkla na mě. ,,Máš skvělou postavu, krásný vlasy, dlouhý nohy, dobrý prsa," přišla blíž a dlaní mi zmáčkla půlku zadku, ,,pevnej zadek...budeš se jim líbit." Zasmála jsem se. ,,Dobře. Půjdu tam." Ona se taky usmála, sáhla do pytle, který měla na zádech a vytáhla neonově růžový a bledě modrý sprej a na Harryho obličej udělala velký barevný penis. Obě jsme se rozesmály. ,,An, proč jsi takhle zkrásnila jen Harryho?" zeptala jsem se. ,,Zlomil Tay Tay srdce." mrkla na mě. ,,Nechceš doprovodit domů?" ,,Ty víš kde bydlím?" ,,Jasně. Jsi v Londýně holka. Tohle město prakticky patří One Direction. Každý tu ví, kde bydlí." usmála se. ,,A umíš na skatu?" ,,Jo, řekla bych, že dost dobře." ,,Tak nastupuj." řekla jsem, stoupla si na prkno, Briana za mě, chytla se mě kolem pasu, a rozjeli jsme se.
Kousek před vilou jsem ucítila její ruce, jak se sunou pomalu nahoru. ,,Co to děláš?" zaptala jsem se a následně vzdychla, protože mi Briana silně stiskla prsa. Rozesmála se. ,,Klid, jen zkouším, jakou máš orientaci." ,,Ty jsi lesbička?" ,,Na tom není nic špatného. Ty jsi asi heteračka, co?" ,,Ne, bisexuálka." ,,Hmm, tak to si spolu někdy užijem, zlato." ,,Cože?" Naštěstí jsem už dojely k vile a já rychle seskočila z prkna. ,,Tady je moje číslo. Napiš mi pak svoje, a já ti brnknu ohledně info o tý přehlídce, jo?" ,,Ok." Převzala jsem si od ní papírek a zastrčila ho do podprsenky. ,,Měj se zlato." ,,Zatím, kočko." Objala jsem ji a šla rychle dovnitř. Chyba. Hned jak jsem za sebou zavřela dveře, objevil se na chodbě...

Dívka, která se bála vyjít ze stínů |1D FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat