הסתכלתי עליו במבט עצבני בזמן שקמתי והתיישבתי לידו. כוסעמק ערס העולם הזה אין לי כוח לעוד מכות על הבוקר. אולי בצהריים כן. המורה מלמל ״״יופי״״ איזה קוקסינל מה הוא רוצה. אחר כך הוא התחיל לחפור על דברים לא מעניינים אז ציירתי זין על השולחן, כי למה לא. ״״נודר אתה הומו מה אתה מצייר״״ רונן הזה אמר, ״״אחי אני מצייר את הזין שלי״״ ״״כישרוני״״ הוא אמר, מתחיל לצייר גם הוא זין על השולחן, איזה חייל נודר. לפתע הצלצול התחיל להתנגן וצלילי השיר האהוב עלי וויזה איביזה התנגנו, מי שלא אוהב את השיר הזה קוקסינל באמאשלי. אז הורדתי את הרגליים מהשולחן ויצאתי מהכיתה.
״״וואי וואי איזו כוסית״״ צרחתי אל האישה מעבר לגדר, שורק לה. ״״יא הומו נשבע באמאשלי אתה משועמם״״ ישעיהו אמר בזמן ששאף את אוויר הסיגריה. ״״מה הוא רוצה עכשיו״״ מילמלתי בזמן שראיתי את הילד המוזר מהשיעור הקודם מתקרב אלינו, נודר אין לו חברים.
״״יא הומו מזדיין בתחת של אמאשלו באת לסיים את מה שהתחלנו בשיעור?״״ שאלתי אותו והוא חייך, איזה קוקסינל. ״״בוא בוא אני יזיין אותך אתה חושב אני מפחד ממך?״״ הוא שאל, שולף אולר. כאילו שאני מפחד ממנו איזה הומו. ״״וואו, וואו תרגעו״״ ישעיהו אמר, מרחיק אותנו אחד מהשני. ״״אם אתם רוצים להרוג מישהו לפחות תעשו את זה מחוץ לבית הספר״״ הוא צודק, אנחנו כבר נטפל בזה אחר כך. ״״צודק אחי,בוא נלך לצפות בפורנו״״ אמרתי. ״״רונן, רוצה להצטרף אלינו אחי?״״ ״״טוב אחי.״״ איזה משועמם.
תהנו חברים😀
YOU ARE READING
סיפור ערסים יוחנןXרונן
Humorיוחנן, כל הבנות מאוהבות בו וכל הבנים רוצים להיות הוא. מחליף בחורות כל יומיים ולובש רק אדידס! אך מה יקרה שברגע כל עולמו ישתנה?