אינלנואיביזהאיןהרבהבוויזה אבל יש פרק10

680 46 29
                                    

שוב לא העלתי מליון שנה אבל היי הנה פרק ארוך(יחסית) השקעתי בו עשרים דקות אז תהנו😂


אני ורונן נכנסו לבית שלי והתיישבנו על הספה. ״״אחי רוצה קצת סטלה???״״ שאלתי אותו. איזו מין שאלה זאת בטוח שהוא ירצה. ״״כע אחיייי נודר זורם לי איזו שכטה״״ הוא אמר בזמן ששם את הרגליים שלו על השולחן ופתח את הטלווזיה על מגוון הלהיטים של סטטיק ומסטיק, התוכנית האהובה עלי בכל הזמנים.

הלכתי לחדר שלי ופתחתי את הארון שלי מוציא 4 בקבוקי אלכוהול, בדרך כלל אני מתפרע יותר אבל רק הכרנו אז נירגע קצת עם האלכוהול להיום. ״״אחי רוצה שאני יביא גם נרגילה??״״ צרחתי אליו מבעד לדלת. ״״תביא בטעם תות יא הומו מזדיין בתחת״״ הוא אמר וחייכתי לעצמי, הוא מזכיר לי את עצמי. ואני אוהב את עצמי.

נכנסתי לסלון עם השתייה והנרגילה, זורק אליו בקבוק והוא פותח אותו במהירות ושותה רבע ממנו בלגימה אחת. וואו, הוא טוב... ״״תגלה לי את סודותייך יא קוקסינל״״ אמרתי בחיוך בזמן ששאפתי את אוויר הנרגילה בטעם תות...

לאחר חצי שעה, מצאנו את עצמנו עומדים על שולחן הסלון, כל אחד עם בקבוק בירה ביד, רוקדים לצלילי טודו בום. ״״הכל בסדר טודו בום בנדררררר״״ רונן צעק, ואני צעקתי אחריו ״״קלללללללללל״״. הוא נראה חמןד שהוא נודר. רגע. מה אני אומר?! זה בטח בגלל שלא עשיתי סטוץ עם כוסית כבר שבועיים. אני באמת צריך לחזור לזה. לפתע, רונן הוציא את הטלפון שלו ופתח על סנאפצט, מצלם את השולחן וכותב ישיבה ב#קלללללל. עשיתי את זה גם וסגרתי את הטלפון שלי.

״״טוב אחי. אתה צריך ללכת, אני הולך לגן הפיגמה לחפש כוסיות.״״ אמרתי, הולך לכיוון הדלת ורונן אחרי. ״״בסדר אח בלבבבבב היה נדיר נודרררררררר״״ הוא אמר וחיבק אותי, חייכתי והעמקתי החיבוק, קובר את הראש שלי בכתפו, זה נחמד. רגע, מה אני עושה?! ההומו המזדיין הזה מדביק אותי בהומואיות שלו. ״״יא מזדיין בתחת תרגע!״״ אני אומר, דוחף אותו ממני. ״״אני ירגע?! תסתכל על עצמך! רואים שאתה אוהב זין! לעומתך אני לא יא קוקסינל״״ הוא אמר בעצבים, יוצא מהבית שלי וטורק את הדלת. מה הוא רוצה, ברור שהוא טועה.....

סיפור ערסים יוחנןXרונןWhere stories live. Discover now