פרק 7 כפרות1!!1!1

943 61 71
                                    

אני רק מציינת, זאת פרודיה אז בבקשה אל תנסו לצאת עלי כי זה ממש ממש מציק
תהנו חברות😀😀

שמתי כובע אדידס על הראש שלי בשביל להסתיר את השיער ואני וישעיהו יצאנו מין הבית.
נסעתי על האופניים החשמליים שלי בדרך אל גן הפיגמה, ישעיהו מאחורי. ״״כוסאמאמאשלך מי אתה חושב שאתה יא הומו מזדיין מה אתה מתמזמז עם זונות?!?!״״ אמרתי בעצבים בזמן שהתקרבתי לרונן. מי הוא חושב שהוא. ״״סליחה?! יא קוקסינל!! מי אתה שתגיד לי מה לעשות מה אתה אבאשלי??״״ רונן אמר בזמן שדחף את הזונה ממנו והתקרב אלי.

״״מה הקשר יא זין!! מי אתב חושב שאתה יא מזדיין בתח-״״ לפני שהספקתי להמשיך את המשפט הרגשתי את ידו של רונן על הפנים שלי ומיד נפלתי על הרצפה. כוסאמאשלו אין לי כוח אליו. קמתי מהרצפה והתקרבתי אליו. ״״אתה, אני, בשעה 1 בלילה פה. נראה אותך.״״ אמרתי בעצבים ועליתי על האופניים חשמליות, ישעיהו אחרי.

פתחנו את דלת הבית ואמאשלי הסתכלה עלינו בחיוך. מה היא רוצה.  ״״חמודי!!! קניתי לך את הגל לשיער שרצית!!״״ היא אמרה בחיוך ואני לקחתי את השקית שהייתה בידה. פתחתי אותה במהירות והוצאתי את החבילה. ״״יא זונה נזדיינת בתחת של אמאשלה אני רציתי את המהדורה של סטטיק ומסטיק! לא של איב וליר!״״ אמרתי בעצבים זורק את הקופסא על הרצפה. ״״סליחה חמודי... אני אלך להחליף את זה עכשיו!״״ היא אמרה ויצאנ מהבית. בת זונה מי היא חושבת שהיא.


באמת שאין לי מושג אם באמת קוראים להם איב וליר תתקנו אותי אם אני טועה😂😂😂
ואומיגאד 1000 צפיות!! תודה!!❤️❤️

סיפור ערסים יוחנןXרונןWhere stories live. Discover now