"What?!! "Jerit jihyo
"Jangan menjeritlah"suga terus menekup mulut jihyo Yang tak lama lagi bakal meletup
"Ini kereta kau??? "Tanya jihyo inginkan kepastian
"Aha... Naiklah"jemput suga
"Apa Yang kau merepek ni..aku ingat kereta mahal.. kau ingat aku nak naik ke kat belakang kau Yang tak de muscle..tu..-_-||T_T"
"Errr..-_-||-_-||Sudah... okaylah bye"
Suga melambai menandakan dia ingin pulang.."Erhh.. Erhh.. Aku jalan jerlah... Woihh suga.. Tunggulah aku"Song ji hyo pun berlari untuk mengejar suga.
.
"Aii... Cakap tadi tak nak naik kereta mahal"kata suga smirknya jelas kelihatan.."Hishh...memang aku tak akan naik kereta mahal yang takde muscle..buat penat je r"suga pun berlalu pergi tanpa menghiraukan yeoja tersebut yang salah satu sifat yeoja ialah CEReWet...
"Sudah... "Jihyo pun telah berlari mengejar suga yang hanya jauh sedikit darinya
Mereka pun berjalan bersama -sama untuk balik ke rumah...
"Suga... Tunggu jap boleh tak"kata jihyo segan ..
"Kenapa pula?? "Tanya suga
"Aku nak ke tandas,, kejap je tak lama.. Okay.. "Jihyo segera berlari anak untuk ke tandas awam yang disediakan..
Suga pov
Aku jalan dengan yeoja yang bakal jadi maid aku.. Aku tak sangka dia sanggup jadi maid ku.. Tiba-tiba mood aku rosak.. Apasal dia cakap nak gi tandas... Haishh masalah betul perempuan ni..
Aku pun duduk di satu kerusi panjang yang disediakan untuk pengguna.. Aku mula melihat ke arah jam tanganku.. Masih awal ni... Aku pun ternampak Mamat yang tak putih... = ̄ω ̄= lalu aku pergi kearah gerainya
"Encik nak apa. ??"tanya pekerja tersebut
Aku menjawab "kau ada jual carpet tak aku nak beli" dingin je aku jawab.. Dan aku rasa tu soalan paling bonus aku rasa sebab dia jual aiskrim maksudnya aku nak beli aiskrimlah nak beli apa lagi..
Haishhh.. Aku mengeluh."Takde.. Encik aiskrim je yang ada"sedikit menyidir tapi dia tak perasan yang aku yang mula sindir dia dulu..
"Bagi aku dua aiskrim satu perisa coklat dan satu perisa vanila"kata ku
"Ok.... "Lelaki tersebut berkata
....
Jihyo pov..
"Huiss... Leganya rasa.. []~( ̄▽ ̄)~*"
Aku pun keluar dari tandas wanita tersebut dan terus aku menjerit nama bakal bussku..
"Sugarrr.... Sugarrrr"aku menyanyi aku pun tak tau macam mana nak nyanyi betu atau tak just try je nak nyanyi.. Cuba nyayi lagu flashlight tapi tukar flashlight ke nama suga jadi macam ni... You my sugar... You my sugar..
"Oiii yeoja"dingin itu yang ku rasakan..
"Im coming"sempat lagi aku menari nari di disitu bagaikan dunia ni macam aku sorang je yang punya.. "Handellaaa.. HandLalal... Handalala"bukk.... Aku jatuh.. First aku buat muka mong.. Muka tu maksud dia nak tanya kenapa aku jatuh soalan bonus.. Dan kenapa aku macam tak matured je.. Buka macam selalu dan ada perasaan yang lain..Aku terus berlari ke arah suga..
Suga memandangku tajam.. Sambil tangan sebelahnya menutupi separuh dari mukanya.."Huisssshh...huishh"suga menghalau aku"jangan dekat sangat aku tak nak ada kawan yang tak cukup makan ubat sakit..mental "(author pun pernah kena buat macamtu.. (;′⌒')(;′⌒')Sedih doiii)
Aku pun apalagi.. Tak dekatlah dengat Mamattu.. Sakit benar hati kite.. Tapi tanpa ku sedari dia menghulur aiskrim perisa coklat... "Sakit ke kaki tu??"wowww.. .‾︿‾Aku jerit dalam hati ku soalan mana dia curi ni sampai aku pun tak dapat jawab soalan dia
"Saki ler.... "Kataku sedikit menyindir
End ji hyo pov
Kami terus melakukan acara kami iaitu berborak kadang-kadang bergaduh... Nasib jihyo lah kn...
Tbc
Tak Best... Ayat kerling... Banyak salah tapi apa-apa pun dah makan ke reader semua sebab tak nak nanti tak dapat tekan butang vote... Takdelah. Anyeongg see you in next chapter..
YOU ARE READING
(H) Always Meet With the Annoying People
RomanceAku ni sebenarnya ni orang yang bertuah sesangat sampai semua yang aku ikut tu mesti aku lah yang jadi juara.. Tapi sampai masa tu aku rasa aku ni malang betul bertemu dengan mereka... Ha..?? ..ya MEREKA.. Setiap tempat yang aku pergi mesti ada sat...