Stăteam înlemnita pe jos fără sa mai pot mișca vreun mușchi. El ma privea fix în ochi dar nu zicea nimic. În jurul nostru era doar o liniște apăsătoare pe care niciunul nu îndrăznea sa o întrerupă. Asta pana când ușa de la intrare s-a deschis brusc și am sărit ca arsa de pe el în picioare. În fata ușii stătea tata.Insa nu a zis nimic.Doar a trecut pe lângă noi și s-a dus în bucătărie facandu-si de lucru.Max s-a ridicat de pe jos și a dat timid mana cu tata.Se vedea de la o posta ca ii era rușine. Însă prezenta tatei nu l-a împiedicat sa ma tragă de mana și sa ieșim afara din casa.
-Presupun ca ala , pardon....domnul acela e tatăl tău nu?
-Da... acum era rândul meu sa fiu cea rusinata.
-E destul de ...impunător. Sau mai bine zis dur.
Am început sa rad când mi-a spus ca el asa îl vede pe tata.Nu era chiar asa rău. Probabil ca jobul lui îl făcea sa para mai dur.
-De fapt nu e chiar asa.....
- Bine .Acum ca am lămurit asta, urca în mașină, nu am toată ziua la dispoziție.
-Dar...
-Niciun dar ...de data asta nu mai accept refuzuri.
-Fie !spun eu dându-mi ochii peste cap. Dar de data asta poate o sa lași telefonul și o sa petreci puțin timp cu mine. Imediat ce îmi dau seama ce prostie am spus , ma plesnesc destul de tare cu palma peste frunte.
-E ok iubito ! Nu ai de ce sa te îngrijorezi. Și eu vreau sa imi petrec timpul cu tine. D- asta te vei sui în mașină și nu o sa ma mai lași cu portiera deschisa.
Nici nu observasem ca îmi deschisese ușa ca un mare gentleman care nu e. Ma conformez și urc în mașină . Imediat urca și el și pornim.Nu am cum sa nu sesizez apelativul folosit de el "iubito" , insa pot zice ca deja m-am obisnuit la cat de des il foloseste, si suna atat de bine iesind din gura lui.
- Deci...unde mergem?spun eu într-un final.
- Sper ca ai costumul de baie pe tine!
-De ce naiba as umbla cu costumul de baie pe mine?
-Atunci însemna că voi avea o priveliște destul de frumoasa!spune el și afișează un zâmbet de toata splendoarea.
La inceput nu am inteles ce a vrut sa spuna cu asta ,insa după ce am făcut-o sunt sigura ca m-am înroșit destul de tare.
-Ba nu ,nu o sa ai ,pentru ca eu nu intru în apa în lenjerie intima!
-Dar cine a zis ca trebuie sa o porți ?spune și roșesc dinnou.
-Atunci oprește!
-Calmează-te ! O sa iti iau de acolo un costum.Nu credeam ca ești asa... pudica...
-Uite ca sunt!ma răstesc la el apoi îmi pun mâinile în san ca un copil razgaiat ce sunt.
Nu mai zice nimic si da drumul la radio.Am fredonat fiecare melodie pe care o știam pana am ajuns,iar Max a ras cu pofta pe seama mea spunându-mi ca dacă nu tac închide muzica pentru ca vocea mea nu suna tocmai bine.Evident, asta era un mod frumos de a-mi spune ca sunt afonă. Când am coborât am rămas muta de uimire.Era o zona de munte cu niște peisaje care puteau lasă pe oricine cu gura căscată.In fata noastră se întindea un lac de toata frumusețea.
-Mai adus la ...Un lac...spun eu iar apoi izbucnesc intr-un ras necontrolat.
Nu ca m-ar deranja sau ceva,dar nu credeam ca îți place sa înoți împreună cu broastele prin stuf.-Ha ha ha ...acum dacă ai terminat cu glumele haide sa intram.
-Tu chiar vorbești serios? Nu crezi ca ai uitat ceva?
CITEȘTI
Ilegal
RomanceMaya Miller, o tanara in varsta de nousprezece ani, frumoasa,rebela si greu de dominat, nouă in oras, reuseste sa-i intre sub piele faimosului Max Sharon, nefamiliarizat cu refuzuri ,este in stare sa intoarca lumea cu susul in jos pentru a obtine ce...