"Faci asta doar ca sa ma enervezi nu? Tu chiar nu vezi ca te plac?
Vorbele lui imi rasunau adanc in minte si cand ma gandesc ca nici nu le-am acordat atentie in acel moment , fiind prea ocupata cu orgoliul meu...
- Domnisoara...ma auzititi? In fata mea statea o asistenta de varsta a doua cu un halat roz si cu o lanterna in mana pe care mi-o flutura in fata ochilor.
-Da... Unde sunt si cum am ajuns aici?
-V-ati lovit la cap in timpul unui accident de masina si ati lesinat. Nu este nimic grav, astazi veti fi externata. zice si apoi imi zambeste cald si da sa iasa pe usa insa o opresc.
-Mai era cineva cu mine in masina...imi puteti spune unde il gasesc , va rog?
-Este bine , insa piciorul i-a fost imobilizat intre portiera si scaun si s-a rupt ...
-In ce salon se afla?
- Imi pare rau domnisoara , insa numai familia si iubita au acces.
-Sunt iubita lui! In ce salon este? spun eu de aceasta data mai rastit.
-64 , etajul 2 prima usa pe stanga.
-Multumesc! spun si ma ridic insa ma i-a ameteala si cad inapoi in pat. Asistenta pare sa nu observe , asa ca ma ridic dinnou si imi continui drumul. Ajung la lift si apas tasta 2 , deoarece varianta "scari" era exclusa chiar daca era doar un etaj de urcat. Cobor din lift si ma indrept spre salonul lui Max. Apas hotarata pe clanta si intru. Max dormea cu piciorul suspendat in aer . Ma apropii de el si cum mi-e mila sa il trezesc,ma asez pe pat si incep sa ii analizez chipul perfect, buzele lui carnoase si imi pare rau ca are ochii inchisi si nu ii pot vedea albastrul metalic din ei. Un ocean de sentimente, ganduri si emotii. Asta simteam de fiecare data cand il priveam.
-Maya...Esti teafara! spune entuziasmat baiatul de langa mine si apoi imi daruieste unul dintre zambetele lui calde.
-Da. Eu sunt teafara,insa nu pot spune acelasi lucru si despre tine! zic si apoi arat spre piciorul lui rupt. Se pare ca cineva nu a fost prea cuminte?
- Crezi ca-mi pasa de piciorul asta? Masina mea e zob , si nici nu voi mai putea participa la curse pentru o vreme! Ratatii aia o sa creda ca m-am retras!
- Max... cred ca ti-ar prinde bine o pauza de la toata agitatia asta. O sa iti revi si probabil ca o sa participi dinnou , insa sper ca esti constient ca daca se intampla un accident pe pista nu o sa iti pierzi piciorul ci viata.
-Off Maya...ce ma fac eu cu tine? spune si ma trage langa el in micul pat de spital si ma i-a in brate ,apoi isi afunda capul il parul meu. As fi putut sta toata ziua asa , ceea ce am si facut pentru ca am adormit acolo, fara niciun fel de resentimente. Nu imi pasa daca ne vede cineva sau nu. Eram doar eu cu el.
*
- O doamne! Maya ... Max ... slava cerului ca sunteti in regula! aud aceasi voce cristalina de la piscina. Era Kate. Imi deschid ochii si nu mare mi-a fost mirarea sa ii vad si pe Dean, Bryan si Emma stand in tocul usii , asteptand-o pe Kate sa iasa.
- Da Kate suntem in regula! Acum ce ar fi sa ne lasi sa dormim. M-ai trezit din cel mai frumos vis al meu. spune Max pe jumatate adormit apoi isi incolaceste mana mai tare in jurul taliei mele si ma trage mai aproape de el , asta daca era posibil.
- Ooo haide! Era sa mori si tu visezi la cai verzi pe pereti! Trezeste-te odata zebzecule!
- Maya nu este un cal verde pe perete...si daca o mai jignesti asa odata jur ca...
-Max , inceteaza... cred ca te-ai lovit serios la cap si habar n-ai ce zici. Kate nu m-a jignit cu nimic , iar tu te comporti ca un copil de 5 ani caruia i s-a luat jucaria!
CITEȘTI
Ilegal
RomanceMaya Miller, o tanara in varsta de nousprezece ani, frumoasa,rebela si greu de dominat, nouă in oras, reuseste sa-i intre sub piele faimosului Max Sharon, nefamiliarizat cu refuzuri ,este in stare sa intoarca lumea cu susul in jos pentru a obtine ce...