-Cum adica ce caut aici? Am aflat ca iubitul meu da o petrecere la care probabil a uitat sa ma invite si am zis sa vin si eu!
-Daca nu te-am invitat inseamna ca nu vreau sa te afli aici! Nu e logic?
- Dar te ce te comporti asa cu mine? Sa nu-mi zici ca tarfulita asta a reusit sa te fraierasca... O doamne...nu inteleg cum de toate sunt asa de proaste de nu- si dau seama ca tu nu vrei de la ele decat...
- Ar fi bine sa taci si sa-ti iei talpasita pana nu uit ca esti fata,si te scot de-aici cu forta!wow ...nu l-am mai vazut niciodata pe Max asa de nervos. Credeam ca a atins limita in seara aceea in care era sa imi dea o mare palma crezand ca am sunat la politie , dar se pare ca m-am inselat.
-Max calmeaza-te,te rog! spun si ma uit cu dispret la fata din fața mea. Am intervenit doar ca sa evit un conflict si sa nu imi stric ziua , in niciun caz ca sa o apar pe ea.
-Tu nu te baga! imi zice Max aruncandu-mi o privire plina de ura si parca de neliniste.Dumnezeule , omul asta e asa de dificil.Acum te iubeste , acum te uraste.
-Bine Max ...cum zici tu . De data asta am sa plec dar fii sigur ca asta nu se termina aici!
-Bla bla ...am mai auzit asta.Acum vad ca esti tot aici! se rasteste Max ,iar Emma se roteste pe calcaie si dă sa plece.
-Stai! Asteapta-ma si pe mine , vin si eu! spun si imi iau prosopul si fug spre Emma , care se uita la mine vizibil surprinsa, la fel ca toti ceilalti prezenti,insa nu zice nimic...se opreste si asteapta sa ajung la ea.
-Maya...ce crezi ca faci? zice Max ,acum rosu la fata.
-Chiar asa Maya...abia ce ne-am cunoscut! O sa pleci si o sa ma lasi cu toti nebunii astia aici? spune Kate cu o fața de catelus menita sa ma impresioneze.
-Haide Maya,mai stai! spun Dean si Bryan in acelasi timp.
-Uite ce e ...vreau doar sa merg acasa. Iar Kate...iti promit ca o sa ne mai vedem. spun si o imbratisez calduros.
-Bine ...macar lasa-ma sa te duc eu! zice Max.
-Nu Max. O sa ma duc singura ,adica impreuna cu Emma. Asa poate o sa aflu mai multe chestii interesante despre tine! si afisez un ranjet cat se poate de enervant care se pare ca functioneaza de minune. In secunda urmatoare Max ma apuca de mana si ma trage spre iesire,lasand-o pe Emma cu ochii in soare.
-Am zis ca te duc eu!
-Iar eu am zis ca ma duc cu Emma!
-Faci asta doar ca sa ma enervezi nu? Tu chiar nu vezi ca te plac? Iar pe Emma nici nu o cunosti si nici macar nu o suporti!
-Ba da , o cunosc! Este iubita ta! Si este chiar foarte de treaba! ok...asta a fost cea mai mare minciuna pe care as fi putut sa o spun vreodata.Tipa aia e o scorpie enervanta care surprinzator arata foarte bine.
-Emma nu este iubita mea! E nebuna,abereaza!E doar o alta obsedata de bani si de mine! spune si isi trece timid mana prin par.
Acum du-te si schimba-te daca nu vrei sa te târăsc afara asa, in costum de baie.-Offf...fie! zic eu si ma indrept spre usa vestiarului aruncand o ultima privire in urma mea ,si exact asa cum ma asteptam, Max ma privea cu un ranjet imens si victorios.E a nu stiu cata oara cand reuseste sa ma convinga, mai bine zis sa ma oblige.
*
Ies dupa 5 minute si cum nu dau de el ma duc la masina. Insa nici acolo nu era ,probabil inca se schimba, asa ca m-am dus pana la lac si m-am asezat pe iarba in fata lacului.Gandurile au dat navala in mintea mea si acum imi dau seama ca am facut cea mai mare prostie gandindu-ma sa plec cu fetișcana aia.Sunt asa de curioasa sa stiu cine e mai exact si ce vrea. Max zice ca e nebuna si ca nu e iubita lui, insa eu nu cred ca daca n-ar fi fost nimic intre ei ,ar mai fi aparut pur si simplu la o petrecere destul de restransa , doar intre prieteni. Gandurile mi-au fost intrerupte de o mana calda asezata pe umarul meu. Nu ma intorc pentru ca stiu deja cine este.Parfumul lui mentolat si puternic imi inunda narile si ma face sa ma simt in siguranta. Doamne ce impact poate avea baiatul asta asupra mea.
-Hei Maya ... ce faci aici? spune si se aseaza pe iarba ,langa mine.
-Pai in casa nu erai, asa ca am venit sa te caut la masina,dar avand in vedere ca nici acolo nu erai, am venit aici.
-La ce te gandeai?
-La Selena...raspund repede , nelasand loc de alte interpretari ,dar cred ca mai rau am facut.
-Chiar nu stii sa minti! rade usor, iar apoi ma apuca de mana si ne indreptam spre masina.
Ma urc prima si imediat vine si el. Porneste masina si demaram in tromba pe sosea.
-Max...sper ca mergem acasa. Chiar am nevoie de putina odihna si trebuie sa invat pentru examene!
-Ok! Eu nu am nimic mai bun de facut...am scapat de examenele alea.
-Ca tot veni vorba...tu cati ani ai ?Si totusi ,daca nu ai ceva mai bun de facut, te-ai putea duce sa stai cu parintii tai. Din cate am observat ,toata ziua esti pe drumuri.Si de ce te-ai apucat de curse, stii foarte bine ca te joci cu propria ta viata.
-Este o poveste lunga...
-Mai avem ceva pana ajungem acasa!
-Ok, daca insisti sa afli toate astea acum, fie...Am 20 de ani,mai am putin si fac 21, si am dat la facultate doar ca nu prea ma pasioneaza mersul acolo si sa ascult balivernele profesorilor,asa ca deasta sunt mai mult pe drumuri. Acum 2 ani ,parintii mei au murit intr-un accident de masina si toata averea lor mi-a revenit mie avand in vedere ca eram major. Acum tot ce mi-a ramas este Kate si majordomul Ben, care are grija de casa noastra,ma rog, a mea. Dupa moartea lor am intrat in depresie si m-am apucat de fumat si de curse. Kate nu stie ca particip la asa ceva si cu atat mai putin ca organizez astfel de curse, si daca ar sti, cu siguranta m-ar omorî cu mana ei. spune totul dintr-o suflare ,parca grabindu-se sa scape cat mai repede de intrebarile mele incomode.
-Wow...c-chiar nu stiam asta ... imi p-pare sincer rau! ma balbai eu. Sa sti ca nu era nevoie sa imi povestesti toate astea,adica, daca stiam nu mai intrebam sau...
-Nu aveai de unde sa sti! E in regula...am trecut peste... pff, asa zicea el , dar nu cred ca lacrimile din ochii lui spun acelasi lucru.Asa ca, pentru a-l mai inveseli umpic , m-am aplecat peste schimbatorul de viteze si am plasat un mic pupic pe obrazul lui. Pare sa functioneze , deoarece pe fata lui isi face aparitia un zambet satisfacator dar si surprins in acelasi timp.
-Poti sa opresti la un magazin, te rog? Vreau sa cumpar niste lapte pentru clatite!
-Ai zis cumva clatite? Sigur...opresc la urmatoare intersectie. Stii sa faci clatite? spune si ii pot citi uimirea pe chip .
-Da normal, m-a invatat mama... zic eu mandra dar zambetul imi este inlocuit cu tristete deoarece imi aduc aminte de mama si de clipele frumoase petrecute impreuna.
- S-a intamplat ceva?
-Nu. Adica da. Mama mea a murit in urma cu 3 ani. Si mi-e foarte dor de ea, as vrea sa mai fie langa mine si sa apelez la ea de cate ori am probleme...spun cu lacrimi in ochi.
-Aaa ... pai ce pot sa zic. Imi pare rau! Ce-ai zice daca as veni la tine sa gust din clatitele alea si sa te inveselesc un pic? spune si ranjeste la mine.
-Bineee! Dar nu cred ca vrei sa ...nu apuc sa zic nimic ca Max vireaza brusc la stanga , probabil incercand sa evite impactul cu o alta masina insa ne oprim intr-un copac. Si dupa aceea negru. Nu mai stiam nimic , nici daca o sa mai traim, nici daca Max e bine, dar ma gandeam ca poate o sa o revad pe mama si ca am putea fii impreuna pentru totdeauna.
Heii !!Acesta este sfarsitul capitolului 9. Cred ca la urmatorul capitol voi adauga si TRAILERUL si sper sa va placa!:)
Va multumesc celor care cititi si nu uitati sa votati daca va placut !
Va pup!💋
CITEȘTI
Ilegal
RomanceMaya Miller, o tanara in varsta de nousprezece ani, frumoasa,rebela si greu de dominat, nouă in oras, reuseste sa-i intre sub piele faimosului Max Sharon, nefamiliarizat cu refuzuri ,este in stare sa intoarca lumea cu susul in jos pentru a obtine ce...