III. rész

224 26 8
                                    


Sara jó néhány hete ismerte meg Jacket és azóta egyre jobban megkedvelték egymást. Az elején Sara sok időt töltött az új szobájában, kiélvezte a helyzetet, hogy végre saját kis kuckója lehet, nem pedig sokad magával kell egy légtérben lennie. A falakat különböző pózterekkel és képekkel díszítette ki, melyeket a nem messze lévő papír írószeres üzletben vásárolt. Az ágya küllemét is feldobta némi világító LED sorral, így ha éjszakába nyúlóan olvasna, elég számára az a fény is. Sara megnyugodott, hogy ezentúl jó sorsa lesz, az új otthonát imádta, a munka is megfelelő volt a számára és Jackel is összebarátkozott. Az idő múlásával egyre kevesebb időt töltött a szobájában, inkább Jackel volt odalent a bárban és szinte minden este zárás után is lent maradtak és beszélgettek, jót nevettek és jól érezték magukat. Sara nem merte bevallani, de megszegte a saját szabályát azzal, hogy közel került Jckhez. Régebben azt mondta, sosem fog szeretni senkit, de most mégis megszerette a férfit. Mindig várta az együtt töltött időt mert élvezte, hogy a férfi csak rá figyel. A gyomrában pillangók repkedtek, izgatott lett már attól is, ha a férfi rápillantott, de ezt nem merte elmondani neki. Attól tartott, hogy Jack nem viszonozza az érzéseit és akkor mindennek vége szakadna, elküldené őt és mindent elveszítene, így inkább csak csendben szerette Jacket, csak akkor mosolyodott el mikor senki nem látta, csak a szobája rejtekében játszott el a gondolattal, mi lenne ha a férfi viszont szeretné. Álmaiban Jack minden reggel csókkal üdvözölte, majd együtt reggeliztek, munka közben pedig olykor csókot loptak egymástól, mikor senki sem figyelt és mikor vége volt a napnak egy ágyban, összebújva hajtották álomra a fejüket. Később gyerekeik is születtek, egy fiú és egy lány, ők pedig hihetetlenül boldogok voltak. Minden este Sara úgy aludt el, hogy egy közös szerelmes, együtt töltött napon ábrándozott. Volt olyan, mikor csak egy lusta vasárnapot képzelt el, de volt, hogy moziba mentek, színházba vagy sétálni. Sara mindig boldogan aludt el mert tudta, hogy az álmaiban Jackel lehet, pont mint egy romantikus regényben, de másnap mikor felkelt, nem szólt semmit, csak kedvesen üdvözölte Jacket, mintha csak barátok lennének.

Jack épp a raktárban nézte át a készleteket, Sara pedig a pultban álldogált a vendégekre várva, mikor a ajtó csilingelt, majd tűsarkú kopogása törte meg a csendet ahogy a kemény fa padlóhoz ért. Sara a hang irányába kapta a fejét és látta, hogy egy szőke nő sétált be a bárba. Szoknyája rövid volt, Saranak fel is tűnt, hogy talán túlságosan is apró a darab, a felsője pedig túl kivágott. A nála jóval idősebbnek tűnő nő, arcán is túl erős smink volt, szája pedig vér vörösen csillogott. Sarat megbotránkoztatta a nő külleme, túl kihívónak találta, de végül arra jutott, semmi köze hozzá ki mit visel, így inkább kedvesen köszöntötte a nőt.

- Szép napot! Mit adhatok? - Csilingelt Sara szokásos mondata, de a válaszra kissé hátra hőkölt és meglepődött a nő durvaságán.

- Ohh, Jack már kislányokat is alkalmaz? Na mindegy, hol van? - Nyávogta a szőke, miközben felült a bárpult előtt lévő székre, a másikra pedig ledobta a táskáját.

- Kicsoda? - Kérdezett vissza Sara, s hangjában ott bujkált a sértettség, amiért a nő kislánynak nevezte.

- Jack, aranyom, ki más? - Válaszolta a nő, mintha teljesen egyértelmű lett volna, közben pedig rosszallóan ingatta a fejét olyan tekinettel, mintha Sara nem csak fiatal de buta is lenne.

- A raktárban van, azonnal szólok neki - válaszolta a lány, majd hátra ment, hogy szóljon főnökének a furcsa nő érkezéséről. Sara szinte be sem lépett a raktárba, csak az ajtófélfának támaszkodva kukkantott be.

- Jack, egy hölgy keres téged - mondta, melyre Jack felkapta a fejét és meglepődve nézett a lányra.

- Rögtön megyek - válaszolta, miközben a tollat és a papírt letette az polcra és Sara után eredt. A lány vissza állt a helyére, míg Jack távolságtartóan üdvözölte a nőt. Sara próbálta lefoglalni magát, pakolászta a poharakat, elmosta a mosogatóba tett kávécsészéket majd eltörölte és a helyére tette őket, de ez sem segített abban, hogy ne hallja Jack és a nő közötti párbeszédet.

Az árva Onde histórias criam vida. Descubra agora