Vše se mění

33 4 0
                                    

No jak bych vlastně začala poslední dobou je vše jiné.. nebo mě to tak alespoň přijde protože kolem lidí vidím buď černou nebo bílou záři zkoušela sem si to v googlu najít co to je a prý to znamená jaký je člověk uvnitř bílá-dobro  černá-zlo

no ale poslední dobou to vidím častěji ale nedávno se mi stalo že jsem se bavila s mojí matkou... a najednou mě začalo bolet u zapěstí u žil.

 poté co jsem odešla do svého pokoje ihned jsem se podívala na ruku mé žíly byli černé.je to normální? matce sem to říct myslela by si že je to namalované a že si vymýšlím a otec? ten nás opustil když sem byla malá.

Nemám to v životě lehké ve škole šikana.. doma šikana... všude šikana.. nemám přátele... sem všem pro smích.

Už jen proto že jsem Gothik a nosím černé oblečení nosím vysoké kožené boty,obojky,mám černé vlasy a nosím černé oblečení posloucham metal punk atd většina lidí mého věku poslouchají Justina.. a to není nic promě taková rakovina to je. Nosí barevné oblečení a podobně jelikož nemám kamarády tak chodím do jednoho temného lesa kousek od mého domu mám tam své oblíbené místo a navíc je tam jeden toulavý pes vypadá jako vlk a já vlky miluji takže není co řešit nousím mu tam jídlo a vodu doma mi psa nedovolí matka má alergii tak mám jednoho v lese alespo'n někdo mě má rád.

Vždy když jsem v lese tak se cítím alespoň na chvíli svobodná bez starostí ale když sem tam byla naposled tak sem si vzala sebou zrcatko nevím proč jen tak a když sem se na sebe podívala měla sem černé oči.

Nic sem nechápala no jak bych taky mohla dete se projít do lesa a najednou máte černé oči.. no ale nevadilo mi to byl to úžasný pocit.

když sem šla už domů bála jsem se že to nezmizí naštěstí černé oči byli pryč a já měla zas moje normální šedomodré oči. Když sem přišla domů máma na mě začala křičet že du pozdě začala mě buzerovat a vše možné nevím co se stalo ale když sem se probrala měla sem ruku zaraženou ve zdi máma měla úplně vyděšený výraz a když sem se od ní odklonila tak jsem si sedla.

boleli mě záda tak sem se chtěla protáhnou dala sem ruce za záda a něco mě na rukou lechtalo tak se kouknu a měla sem obrovská černo-šedá křídla okamžitě sem vyběhla z domu  a běžela do lesa za psem brečela sem u svého stromu Bart (pes) ležel u mě a pokoušel se mě uklidnit nakonec se mu to podařilo mama na mě zavolala policii a ty přijeli do lesa a hledali mě.

 když jsem je uviděla vzala sem Barta do náruče a  vyletěla nad stromy a letěla kam mě křídla nesli nakonec jsem asi po hodině sletěla na zem ale Bart neměl ze mě infarkt.....

Stal se ze mě démonKde žijí příběhy. Začni objevovat