Po té co na nás tu policii chtěla zavolat sme se se setrou dohodli že ji jen trochu postrašíme jen trochu naplanovali sme to i s ostatními démony a přízraky co žili kolem nás.
duchové se měli zjevovat v noci nad její postelí i ve dne křiklouni měli vrčet a křičet do komína a ve sklepě
já a sestra sme se dohodli na tom že jí budem každou noc navštěvovat a přivolávat noční můry.
Ano sme úplně úžasné dcery ale vlky sme nechali v lese ty me nechtěli vystavovat nebezpečí.Tak nastala první noc křiklouni se přesunuli do sklepa mi sme to vše pozorovali ze stínů matka vždy před spaním chodila do sklepa pro nějaké haraburdí takže sme věděli na 100% že tam půjde.
Matka vešla dovnitř nejdříve to bylo slabé vrčení ale pak jeden z křiklounů zaječel tak že se otřál celý dům duchové se mezitím přenesli nad postel až ke tropu matka ze sklepa vyběha a málem měla infarkt.
když rychle zaběhla do své ložnice lehla si na postel přikryla se ještě ped tím zamkla jakoby jí to pomohlo... no lehla si přikryla se a nechala rozvíceno duchové začali zhasínat a rozsvicovat otvírali okna a dělali vše možný rámus řekli sme dost a všichni odešli pokračovalo to pár dní.
pro nás to byla sranda ale když sme přišli už po několikáté tak sme videli jak matku odváží sanitka obě sme letěli za ní v nemocnici sme se koukali do okna jejího pokoje když nás uviděla dostala infarkt a zemřela nevím proč já i setra sme byli najednou nejšťastnější jak sme kdy byli
poté co sme se vrátili do lesa se sestra podivně zarazila a vykřikla boletí chytla sem jí za ruku a teptala sem se co se jí stalo ukázala mi ruku a tam měla krvaví nápis: CO STE MI TO PROVEDLI?!
já e lekla a došlo mi že to byla naše mrtvá matka kdo to udělal.