Co jsem jí řekla že jsem její setra vše sem jí řekla o matce o otci že jsem měla starší sestru co utekla když sem byla malá atd... moc mi nevěřila ale po chvíli mi popadla za pravou ruku a začala mi silou vyhrnovat rukáv POČKEJ!! zakřičela sem na ni ona se vpamatovala Promiň...
omluvila sem mi a poprosila mě abych si vyhrnula rukáv,já si ho vyhrnula a když byl u ramene tal mi tu ruku zvedla a nad loktem mám znaménko co připomíná půlku hvězdy pomalu se rozbrečela a řekla máš pravdu sem tvoje sestra jak-mile to dořekla oběvila e obrovská záře a začali se nám na rukou tvořit zvláštní obrazce.
Vypadalo to jako tetování ale mě e to líbilo. JO! a vlastně jak se menuješ? napadlo se mě zeptat. Já sem Angelis a ty? (já) já sem Melisa (sestra) odpověděla mi Melisa navrhla že se půjdem projít k městu a za mámou sice sem chvíli váhala ale nakonec sem svolila.
Když sme došli na okraj lesa tak sem se bála protože sme bydleli v podstatě u toho lesa uviděla sem mámu brečet na zahradě Melisa já i vlci vyletěli nad zaradu a pomalu sme se všichni snesli před ní ona zděšeně zacovala dozadu.
Čeho se bojíš mami? zeptala se Melisa nevěřila že sme to mi dvě ani sem se jí nedivila přecejenom zmizí vám obě dcery a pak se před vámi zjeví jako démoni co si o tom mylet že.
Splnila se ta kledba sou z vás démoni! MOBIL! KDE MAM MOBIL?! MUSÍM ZAVOLAT POLICII!
nechápali sme co se jí talo radši sme odletěli a rozhodli sme se už nikdy nevrátit schodli sme e na tom že nám oběma zničila život a to že zavolá na nás policii nás celkem dostalo obě sme věděli že je cvaklá ale ani jednu nenapadlo že až tak.
Není normální aby matka na svoje děti zavolala policii, když sm edoletěli zpět do lesa řekli sme si o sobě pár věcí co méme rády naše koníčky atd