Díj

128 6 0
                                    

Haliho!

Szóval, ez a történet megkapta első díját, amit itt is szeretnék megköszönni @Rebecca_Woodnak! A Szabályokat szerintem már mindenki ismeri így azokat ki is hagynám :D

//////////

I. Tíz tény rólam

1. Most épp van frufrum.

2. Sokkal közelebben állnak hozzám a balladák, mint a pörgős zenék.

3. Kedvenc költőm Ady és Kosztolányi.

4. Valahol a "szeretek eljárni" és a "soha ne kelljen elhagynom a lakást" ember között vagyok, habár néha inkább húz a szívem az utobbi felé.

5. Néha nagyon nehezen ülök le írni, viszont ha nekikezdek, akkor lelőni se lehet.

6. Most épp ezt a dalt nyomatom folyamatosan;

7. Szeretek zenét hallgatni és ülni a buszon, általában ilyenkor gondolok végig mindent, amin éppen gondolkodnom kéne.

8. Ez a hét számomra kész szenvedés volt, majdnem elcsapott az autó, iskolában csak voltam, szóval alig várom már azt a bizonyos szünetet.

9. Szeretem a benzin illatát.

10. Holnap végre megveszem az utolsó dolgokat a barátaim karácsonyi ajándékához, így hétvégén már csak be kell őket csomagolnom.


II. Tíz válasz

 Tíz válasz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1. Igazából bármi inspirálhat, de leginkább az szokott, amikor látom, hogy egyeseknek tényleg tetszik az, amit csinálok, minden csillag, és megjegyzés inspirál.

2. Kedvencem.

3. Talán az hogy egyszer kátszer egymás után azt álmodtam, hogy veszekszem a tesi tanárommal, csak épp más közegben. Miután elmondtam neki, és elmséltem a részleteket közölte ennek mgé valóság alapja is lehet (A lényeg hog elvagyunk:D)

4. 👀 és ✌🏻

5. Van egy kutyánk- Levi, két cicánk- Cicó (ne nézzetek így, hat évesen neveztem el) és Alfi (általában Alfréd, de rossz napokon Alfonz) és régen voltka halaim, de immáron csak Ők maradtak.

6. Szerintem eléggé, legalább is ezt a visszajelzést kapom a közegtől amiben élek.

7. Általában unatkozni, szenvedni és nyávogni, hogy haza akarok menni. Sőt, nagyságrendileg minden szünetben mosdóba is járok, de van hogy olvasok, zenét hallgatok, vagy a mögöttem ülő osztálytársaimmal szórakozom. Hát, nem igazán mozdulok ki a teremből.

8. Hu, ez egy nehéz kérdés. Jelenleg talán a Seasons-ra, és van egy még nem publikárt történetem is amit szeretek, talán még azt mondanám. A Bring it Backnél csak arra vagyok büszke, hogy milyen hosszúra sikeredett.

9. Hét.

10. Igen, többen is. Régen három évig furulyáztam, aztán két évig oboáztam, éveking próbálkoztam itthon gitárra tanítani magam, jelenleg pedig ukulelézem.


III. Kérdések

1. Mi számodra az álom munka?

2. Hol látod magad tíz év múlva?

3. Szerinted mennyire fonos a továbbtanulás?

4. Mennyire nehéz feltenni tíz kérdést?

5. Mi az a dal, amire azt mondanád az első dal, amire emlékszel hogy hallottad?

6. Milyen hatással volt akkor rád, és most mit gondolsz róla?

7. Szerinted mennyire fontos az ember életében a zene?

8. Milyen számodra az ideális partner?

9. Mennyire szeretsz egyedül lenni?

10. Tetszettek a kérdéseim?


Következő lépés pedig hogy továbbadjam ezt a díjat; én pedig szeretném mindenkinek továbbítani aki most épp ezt olvassa! Ha nem is rakod ki, én szívesen olvasnám a megjegyzéseknél, kíváncsi vagyok, ki mit is reagálna ezekre akérdésekre :D

Szóval, még egyszer köszönöm, nagyon jól eset!!

Seasons || Lee Donghyuk. /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now