De un lucru sunt sigur.Ziua asta va fi una interesanta.Nepotul meu Nate va locui o perioada la mine.De parca nu as avea si asa destule probleme cu mutarea lui, sora mea Sara,mi-a zis ca va veni cu iubita lui si inca o fata.Din fericire nu vor sta pe capul meu decat 2 luni.Nate poate fi uneori o adevarata pacoste.Ca un unchi bun ce se presupune ca sunt,trebuie sa ii astept la aeroport.La dracu!Sefu nu va fi incantat cand imi va observa lipsa de la birou,mai ales ca inca nu avem indicii in cazul surori lui Hex.Parca a disparut dupa fata pamantului pustoaica.Cert este ca trebuie gasita inaintea altora.Nu stiu ce se va intampla cu ea dupa ce vor obtine informatiile dorite,dar sper ca nu o vor lasa in voia sorti.Cu siguranta nu ar supravietui fara fratele ei.Dar pana la urma asta nu e problema mea.
Drumul pana la aeroport este infernal,traficul plin de ambuteaje si nervi intinsi la maxim.Parchez nervos masina si incerc sa ma uit dupa zerzecu de nepotu-meu.La dracu.Si uite cum iese la brat cu o blonda creata.Fiecare trage cate o valiza enorma. In spatele lor observ o fata slabuta cu un par lung si negru cum se chinuie sa traga un troler enorm dupa ea.Blonda se opreste si bate din picior spre Nate,care dupa ce ofteaza ii ia trolerul fetei.Oftez si eu inaine sa cobor din masina sa imi intampin gasca.
-Unchiule Mark!se pare ca Nate m-a observat.Toti ochii se intorc spre mine studiindu-ma atent.Mai putin fata bruneta,care doar ma priveste indiferenta.
-Hai mai repede Nate,ca trebuie sa ajung si la servici.Il vad ca isi da ochii peste cap si mareste pasul.
-Eu stau in fata cu unchiul Mark.Imi ajung 5 ore langa reginele dramei.Blonda chicoteste si urca in masina.
-Nu ar trebui sa il ajutam pe unchiul tau sa urce bagajul in masina?!ii zice bruneta nepotului meu,care se facu comod in masina.El da din umeri indiferent si inchide portiera.
-Eu sunt Carina.Fata imi intinde mana zambind.Va multumesc ca ati venit sa ne luati domnule.Ii strang mana si ma uit in ochii ei negri impenetrabili.
-Imi pare bine Carina.