Laura

55 3 0
                                    

Parche masina in fata aeroportului.Inca mai sunt 30 de minute pana aterizeaza avionul,asa ca imi permit luxul de a ma pierde in gandurile mele.Nu stiu ce simt,nu stiu ce sa fac,pur si simplu Carina imi complica viata,dar intr-un mod placut.Daca inainte eram trup si suflet la servici,acum sunt doar cu trupul,caci mintea si sufletul meu zboara la ea.Ma incanta,ma face sa rad,ma face sa uit de tot. Nebunia,copilaria ei e asa adorabila si electricitatea dintre noi e atat de evidenta.Un ciocanit in geam ma scoate din visare.Le deschid usa colegilor mei si enervanta de Laura urca in fata langa mine. Ii salut plictisit,pentru ca niciodata nu am avut o relatie apropiata si pornesc masina.Telefonul incepe sa sune enervant si cand vad apelantul parca ma enervez si eu.

-Da Nate,ce vrei? Un chicot cunoscut se aude la capatul celalalt.

-Stiu ca iti iubesti mult nepotul,asa ca imi pare rau ca te dezamagesc.

-Carina?! Spun surprins ca ma sunat.

-Chiar eu. Deci pe mine nu ma intrebi ce vreau? Incep sa rad la tonul ei jucaus.

-Scuze,dar stii ca Nate imi da dureri de cap.

-Mda,si mie. Oricum te-am sunat sa te rog ceva si nu accept un refuz.

-Atunci nu ma rogi,nu imi dai de ales.

-Cum zici tu. In seara asta cand vii acasa imi aduci o pizza? Te rogggg! Te rog Mark.

-O pizza? Ce e cu tine,dimineata ma pui sa iti fac ciocolata calda si seara vrei pizza...

-Nu rade,vreau sa sarbatoresc ca au ajuns in sfarsit masinile noastre. Cum Leia e ocupata,sarbatoresc cu tine...

-La dracu! Injur cand masina se opreste brusc.

-Sa intamplat ceva?

-Cari,te sun mai tarziu. Am probleme cu masina.

-Ok. Inchid telefonul si cobor. Nu prea ma pricep la mecanica,dar nu poate fi nimic bun cand iese fum de la motor. De la sediu nu au vrut sa trimita masina dupa noi,iar John este de servici.

-Poate daca erai atent la drum,in loc sa sti de vorba cu fufa aia nu se intampla asta. Ma intorc nervos spre ea. Carina nu e fufa,nu voi permite nimanui sa o numeasca asa. O apuc nervos de brat si o scutur putin.

-Cum i-ai zis? Laura incearca sa isi traga mana,iar Alex se baga intre noi.

-Da-i drumul Mark. Nu rezolvi nimic asa. Spune Alex cu calm in timp ce Dan doar ne priveste. Ii dau drumul si imi trec frustrat mana prin par. Laura mi-a facut prea multe,dar nu voi permite sa o jigneasca pe Carina.

-Nu o cunosti,asa ca taci dracu din gura si nu vorbi de ea!

-Boule.Imi intoarce spatele si pleaca langa Dan.Alex ma bate pe spate si incepe sa rada.

-Nu o cunosc pe femeia asta,dar te-a prins rau de tot prietene. Oftez si il privesc cu raceala.

-O sa sun la tractari si incerc sa fac rost si de o masina. Dupa ce persoana de la tractari ma asigura ca ajung in 15 minute ma hotarasc sa il sun pe Nate.

-Ti-a fost dor de mine? Raspunde vocea calda a fetei mele. Incep sa rad.

-Adevar sau minciuna?

-Minciuna.Alege fara sa stea pe ganduri.

-Nu.Chicoteste in telefon si pot sa jur ca sa rusinat.

-Deci,de ce l-ai sunat pe Nathaniel?

-Mi sa stricat masina si sunt cu cativa prieteni,vreau sa vina dupa noi.

-Imi pare rau dar e ocupat cu Leia...stii tu. Zi unde esti si vin eu daca vrei.

-Ok. Ii explic amanuntit drumul si sper sa ne gaseasca.

-Nu stiu de ce dar presimt ca iubita ta o sa ne surprinda. Zice Dan, privindu-ma ca un sarpe.

-Mai repede au ajuns cei de la tractari decat ea. Cine stie ce rabla are. Nu zic nimic. Pana la urma nici macar eu nu stiu ce masina are. In fata noastra opreste un Jeep negru cu geamuri fumuri. Din el coboara fata mea imbracata intr-o rochita neagra,nu foarte scurta,doar putin mai sus de genunchi,cu o jacheta gri si o pereche de cizmulite negre cu puf gri. Alex incepe sa fluiere si ii zambeste seducator.

-Papusa,nu te-a invatat nimeni ca e periculos sa opresti la necunoscuti?Instinctiv ma indrept spre ea si ii intind mana fara sa realizez ce fac. Spre bucuria mea fata ma ia de mana si mi-o strange usor.Ceilalti raman uimiti de apropierea noastra.

-Scumpule,sunt sigura ca Mark nu ar permite cuiva sa ma raneasca. Asa-i?Ca raspuns o trag mai aproape de mine si imi impletesc degetele cu ale ei. Zambeste si ma priveste cu caldura.

-Mergem. Intreaba Dan. Carina isi indreapta privirea spre el si pentru o secunda a ramas inghetata. Isi revine si aproba zambind fals de data asta. Imi intinde cheile,sa conduc eu.

-Si asa abia v-am gasit. Inca nu cunosc orasul. Urc la volan si astept sa urce ceilalti. Fara rusine Laura deschide portiera din dreapta mea si vrea sa urce.

-Tu treci in spate. Ii zice Carina serioasa.

-Mai fetito tu stii cine sunt eu.

-Ar trebui? Acum imi dau seama ca Laura ii poate spune ca a fost iubita mea. Scuze dar nu ma intereseaza toate fostele lui Mark. Raman surprins. La fel si ceilalti. Laura trece in spate si Carina trece langa mine. Pornesc masina si o privesc pe fata minunata de langa mine care priveste absenta pe geam. Pot vedea nelinistea din ochii ei frumosi si intind mana usor spre a ei. Tresare usor cand o ating, dar isi impreuna degetele cu ale mele.Oare e posibil?Carina

Decizii periculoaseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum