Primele impresii

59 2 0
                                    

-Nu am timp sa va prezint apartamentul,care oricum nu e mare,le zic linistit in timp ce masina zboara pe asfalt,dar sper ca stiti sa va organizati.Zaresc ochii negri si goi ai Carinei cum ma privesc,in timp ce Nate se joaca cu parul blondei.Apartamentul are 2 camere,o sufragerie si o bucatarie micuta.La mine in camera nu aveti voie sa intrati,asa ca unul din voi va dormi in sufragerie.Blonda aproba din cap si ii plezneste pe Nate peste mana sa ii lase parul.Imi dau ochii peste cap si o privesc pe Carina care se uita absenta pe geam.Este o fata frumoasa,cu tenul alb ce ii scoate in evidenta ochii negri misteriosi si un par lung si negru.Este ceva la ea ce ma face sa vreau sa o privesc.Dupa ce ii las in fata blocului ma indrept spre sediu rugandu-ma ca seful sa nu imi fi observat intarzierea.Parchez masina si intru grabit in enorma cladire.Din fericire John ma zareste si imi tine liftul pana ajung si eu.

-Imi ramai dator.Imi zice razand ca de obicei.

-Mda.Zic plictisit si apas butonul liftului la etajul 9.

-Seful crede ca esti la arhiva,asa ca inventeaza o scuza buna.Incuvintez si incerc sa imi aduc aminte la ce ora trebuie sa ajung la antrenamente.

-A venit Nate.Nu stiu de ce Sara a crezut ca ii va fi mai bine aici si de ce la trimis acum.Putea macar sa il lase sa termine clasa XII-a acolo si venea la anul.Oftez frustrat si John ma bate pe umar.

-Ei bine,macar acum nu vei mai fi singur.Pana la urma e nepotul tau...

-Si iubita lui,plus inca o pustoaica...John ramane mut,iar eu ma grabesc sa ies din lift imediat ce se deschide.Ziua e obositoare si stresanta.Seful e disperat sa o gaseasca pe pustoaica,asa ca ne streseaza pe poti.Ne alearga sa verificam toate pistele,oricat de deplasate sunt.Pana la urma orice indiciu conteaza.Nici la antrenamente nu e mai bine avand in vedere ca am ajuns dupa o intreaga alergatura.La ora 20:30 termin antrenamentele si dupa ce imi iau lucrurile plec acasa.Oftez si deschid usa apartamentului.Ma uit in sufragerie si o vad pe pustoaica cum sare speriata dupa canapea.Zambesc la vederea fetei ei speriate si ea se relaxeaza.

-Buna seara domnule.

-Ar fi mai buna daca nu mi-ai zice"domnule."Ea zambeste si aproba din cap

-Atunci,buna Mark.incep sa rad si ma asez pe canapea,la fel face si ea.

-Ce e cu tine aici?

-Ei bine,nu am vrut sa raman traumatizata.O privesc intrebator si ea zambeste.Pai am ales sa dorm eu pe canapea,nu vreau sa ma trezesc si sa il gasesc pe Nate calare pe Leia.Aprob zambind si ma ridic sa plec la mine in camera cand sunt intrerupt de voce ei catifelata.

-Mark?ma intorc si o privesc intrebator.Ti-am oprit o portie de friptura,daca iti este foame poti merge in bucatarie.

-Ok.

Sunt deja 7 zile de cand copii s-au mutat la mine.Si tot 7 zile de cand am reluat o relatie frate-sora cu Sara.Mda,mai nou ma bate la cap cu faptul ca am 35 de ani si inca nu am o familie si copii.Nate e mai mereu ocupat cu blonda lui,iar Carina cand nu e ocupata cu tableta,vorbeste la telefon.E o fata draguta si copilaroasa.Mereu ma face sa zambesc cand sunt in preajma ei si ne-am apropiat putin.Imi aduc aminte ca atunci cand am ajuns de la servici luni,ea ma intampinat zambareata"Mark,nu ne intrebi cum a fost prima zi de scoala aici?".Mai pot spune ca a avut dreptate.Ieri am intrat in camera lui Nate si l-am gasit intr-o ipostaza nu prea decenta cu Leia.Blonda inca e rusinata si incearca sa ma evite,pe cand Nate e un drac nerusinat.La servici am facut putine progrese.Un suspect a spus ca la cunoscut pe Hex cand era mai tanar,si ca era foarte protector cu sora lui.Asta ne confirma inca o data ca fata este cheia spre prinderea lui.A facut o scurta descriere fetei pe care a prezentat-o ca pe o copila de o frumusete intunecata.Iar ea si Hex erau de nedespartit.

Ei bine,eu sunt noua pe wattpad,dar totusi sper sa va placa povestea mea.Nu ma astept la mult avand in vedere totusi ca e prima mea poveste.Oricum eu incerc sa postez zilnic :*:*

Decizii periculoaseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum