Te vreau...

151 4 2
                                    

Carina Pov.

Coboram amandoi odata din masina si pot simti cat de tensionat e Mark. E numai vina Laurei,proasta aia va plati pentru ca ma jignit,o urasc! Nimeni nu a indraznit sa ma jigneasca de atatia ani. La fel de mult il urasc si pe Dan, idiotul nu inceteaza sa imi reaminteasca ce sunt. Imi alung gandurile si il privesc pe Mark cum se indeparteaza. In ce m-am bagat Doamne? Trebuia sa il fac pe el sa se indragosteasca de mine,nu eu. Cu siguranta neni ma va ucide cand va afla. De fapt nu o va face,nu ar indrazni sa isi raneasca surioara iubita,dar ma va indeparta de el si nu as suporta. Oricum ar fi eu nu renunt al el. Alerg sa il prind din urma si cand il ajung il iau de mana si imi impletesc degetele cu ale lui. Se opreste uimit,in ochii lui citindu-se batalia ce o are in suflet.

-Carina eu...

-Shhh. Il opresc si il trag de mana spre lift. Apasa butonul etajului 4 si ma priveste. Zambesc in interiorul meu si ca o pisicuta alintata imi fac loc si ma cuibaresc la el in brate,la inceput nu stie cum sa reactioneze dar apoi ma ia in brate si ofteaza multumit. Nu pot descrie in cuvinte tot ce simt,dar Mark imi ofera caldura si iubirea de care nu am avut parte niciodata. Usile liftului se deschid si iesim inca imbratisati. In apartament luminile sunt stinse semn ca Leia si Nate nu au ajuns,iar Mark imi da drumul fara sa zica ceva si se aseaza oftand pe canapea. Ma evita? Ocolesc canapeaua si ma asez in fata lui. Ochii lui arzatori ma masoara de jos pana sus,dar nu zice nimic. Oftez si vazand ca nu reactioneaza ma asez in bratele lui si ii mangai usor obrazul stang. Isi lasa fata in palma mea si inchide ochii.

-Ce imi faci Carina? Cum de reusesti sa ma aduci in halul asta? Il sarut scurt pe buze si ma indepartez putin.

-Acelasi lucru te intreb si eu. Ce imi faci Mark? Deschide ochii si verdele topit imi da fiori,dorinta,nevoia si iubirea din ei ma bulverseaza. Se napusteste spre buzele mele si ma saruta. Imi baga limba in gura si gem cand aceasta o intalneste pe a mea. Imi arunc jacheta si ma trage mai aproape de el. Ii mangai usor spatele si parul dupa care incep stangace sa ii desfac camasa,reusind astfel sa ii rup cativa nasturi,nu se supara si continua sa imi alinte corpul cu mainile lui calde si sarutari umede. Ma misc si in incercarea de a-mi desface fermoarul rochitei ma frec de umflatura din pantaloni lui si el geme infundat in gura mea. Nu reusesc sa o desfac si imi prinde parul cu o mana si pe cealalta o pune se soldul meu urcand usor si tragand dupa ea rochita,pe care o arunca dupa ce mi-o da jos. Ma priveste cu foame,dupa care ma tranteste pe canapea.

-Esti atat de frumoasa,imi zice ragusit. Il sarut si imi duc mana la pantaloni sa il ajut sa scape de ei. Imi mangaie solburile si urca la fese strangandu-le ferm.

-Nu aici... Zice ragusit si ma ridica in brate pornind cu mine in camera. Ma lasa usor pe pat si se pune deasupra mea,mana lui aluneca intre coapsele mele si geme cand vede cat de uda sunt. Indeparteaza cu experienta si ultimele accesori si ma patrunde brusc. Gem la durere ascutita ce o simt pana in stomac si instantaneu ma incordez si imi infig unghiile in spatele lui. Se opreste stupefiat si ma priveste.

-Carina tu...incearca sa zica ceva dar nu poate continua.

-Vreau sa fiu a ta Mark... Te vreau. Zic si il trag spre mine. Ma saruta pe frunte si imi indeparteaza parul ud de transpiratie dupa fata. Incepe sa se miste usor si ma saruta tandru si delicat.

Stau cu capul pe pieptul lui si el imi mangaie parul si spatele.

-De ce nu mi-ai spus? Ma intreaba incet. Ma foiesc putin nedand importanta arsuri dintre picioare si incerc sa citesc ceva pe chipul lui calm.

-Nu ti-a placut? Stiam eu ca nu sunt suficient de buna. Zic lasand privire in jos si simt cum lacrimile se aduna in ochii mei.

-Ce? Se ridica brusc in fund. Dumnezeule ai fost si esti perfecta. Carina priveste-ma. Imi ridic incet privirea spre el. Sigur ca mi-a placut iubito,dar daca stiam as fi avut mai multa grije.

-Dar ai fost grijuliu.

-Nu suficient,te-a durut. Ofteaza si se pune inapoi pe perina. Ma asez si eu la pieptul lui si il mangai.

-Era normal sa ma doara Mark,a fost prima data. Ma trage mai aproape de el si isi afunda nasul in parul meu.

-De ce eu?

-Pentru ca tu insemni ceva pentru mine.

-Si tu esti importanta pentru mine. Mai importanta decat iti poti imagina.E tot ce aud inainte sa adorm.

Decizii periculoaseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum