1.Cei care scriu doar Fan Fiction
Am inceput special cu acest subiect pentru ca nu de alta dar sunt cele mai multe in acest moment pe Wattpad. Nu am o problema cu nimeni nici cu ele. Sunt unele FF chiar foarte bune si care merita citite ,dar unele sunt ingrozitoare de iti vine sa te dai cu capul de pereti si sa-ti inchizi contul de atata prostie. Majoritatea sunt cu trupa One Direction ,dar pe ici colo mai vezi si cu altii gen Justin Bieber sau alti cantareti “hot” cica.
Inca o data ma repet .NU am nici o problema cu cei sau cele care scriu despre 1D . Inainte de a posta pe Wattpad ar trebui sa te uiti peste ce ai scris de 5-10-20-30 chiar de 100 de ori si daca sti ca nu ai talent si scri ca o vaca turbata mai bine te-ai lasa de meserie.
2.Cei care scriu clisee si pe deasupra folosesc emoticoane si nu folosesc linia de dialog.
Toata lumea trebuie sa evite sa scrie un cliseu.Este cea mai ingrozitoare,porcoasa,terifianta,groaznica poveste pe care o poti intalni pe Wattpad. Intodeauna este vorba despre fata cuminte si nepopulara din scoala de care se indragosteste “bad boy-ul” care s-a despartit de diva scolii,fata blonda . Nici nu trec cateva minute de cand s-au intalnit iar ei deja sunt la cearsaf.Urasc acest tipuri de povesti.
Atunci cand incepe o poveste asa : “Buna ma numesc … si am … ani “ nu mai cititi in continuare pentru ca ar putea sa va distruga mentalitatea.
Am facut un experiment. Am facut un cliseu la plictiseala si ce m-am gandit.Sa il pun pe un cont de-al unei prietene care nu mai intra si sa vad reactiile.Dumnezeule! O multime de mesaje ma asteptau in urmatoarea dimineata.Toate ma criticau ca nu trebuie sa faci aia aia aia. Bineinteles ca am sters-o am vrut doar sa vad reactiile.
La un cliseu toata lumea vine sa comenteze sa te faca in toate felurile in timp ce la o poveste bine scrisa trebuie sa astepti saptamani ca sa apara cititorii si chiar si atunci de abia primesti un vot si poate un comentariu pozitiv.
Asta este o mare problema.Daca nici macar atata nu sti ca nu se pune numele cui vorbeste in fata ci se pune linia de dialog mai bine ai lasa Wattpad-ul de o parte si ai face altceva .Deci,pentru cei care nu stiu atunci cand cineva vorbeste trebuie sa pui linia de dialog adica aceasta - .
Emoticoanele , vesnicile emoticoane prezente in unele povesti. Pentru ca exprima stari ale personajele inteleg ca e mai usor sa pui :) :( :| sau altele dar exista cuvinte pentru a le descrie.In caz ca ati auzit de adjective :fericit,trist,morocanos etc.
CITEȘTI
Tipuri de scrieri pe Wattpad
Short StoryCateva tipuri de carti pe care le poti intalni pe Wattpad:unele reusite,altele de prost gust.