7

114 20 3
                                    

7.Cei care scriu o carte cat zece

 Cei mai multi de pe Wattpad scriu naratiuni. Unele carti sunt al nabii de lungi . Eu sincer , nu am rabdare sa citesc nimic ,nici propria creatie.Cred ca acesti oameni depun o munca titanica si trebuie apreciati pentru ca stiu cum e sa lucrezi ore la un capitol, chiar zile uneori ,iar acest lucru doar pentru a-i multumi pe fanii tai care iti citesc cartile,oricat de putini ar fi ei.

Unii fac povestea mai lunga pentru a avea mai multe voturi si pentru a da bine la ochi.Sa fim seriosi , cine vrea sa citeasca o carte cu doua-trei voturi.Toata lumea se uita dupa cele mai apreciate.

Recent, am vazut o carte care avea aproximativ cincizeci de capitole.Mie imi e greu sa citesc o carte ,care deja e la capitolul sa zic, zece sau mai mult.Imi vine sa dau la ultimul capitol ,sa vad ce se intampla pentru ca nu am rabdarea necesara sa citesc tot .Mai mereu cand capitolele sunt lungi, sar peste randuri.Probabil multi sunt ca si mine.

In unele situatii atunci cand cartea este chiar buna si  care merita citita, nu sar deloc peste randuri,dar situatiile sunt rare.Trebuie sa recunosc imi place mai mult sa scriu decat sa citesc.

Fanii iti cer tot mai mult , iar tu esti obligat sa tot lungesti cartea pana la infinit.La urma urmei cartea se va termina odata.Totusi,e trist cand o carte se termina.Sa fiu sincera, atunci cand termin o carte de citit parca regret ca am citit-o.As fi vrut sa o incep din nou si sa uit tot ce am citit.

Cred ca toti dintre noi evitam sa citim carti de peste trei sute de pagini.De obicei ne dam batuti cand citim o carte in care in primele capitole nu se intampla nimic si spunem ca “e prea plictisitor”.

Nimic altceva de spus despre acesti oameni care muncesc foarte mult , tot respectul pentru ei.Uneori nu talentul conteaza ci munca.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 05, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Tipuri de scrieri pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum