3.Cei care scriu despre halul in care a ajuns Wattpad-ul
Vad tot mai multi “wattpadisti” care scriu despre modul in care Wattpad-ul a ajuns dupa invazia “directionerelor”.E un lucru bun pentru ca scriu despre acest subiect, pentru ca vor sa arate celorlalti poate mai noi , cum a fost Wattpad-ul intr-o perioada.Eu mi-am facut cont acum luni bune dar nu se poate spune ca sunt veche, dar nici noua. Am tot auzit ca inainte Wattpad-ul era plin de povesti interesante si care erau de o calitate exceptionala dar acum e greu sa gasesti si o creatia cat de cat bunicica.
Toti autorii acestor creatii subliniaza faptul ca Wattpad-ul a ajuns intr-o stare jalnica si nu in mult timp acesta va disparea sau toti “expertii” sa-i numim sau cei care chiar stiu sa scrie o poveste vor parasi site-ul.
Chiar nu imi place aceast lucru si as vrea sa facem noi wattpadisti ceva in privinta asta , daca cei de la conducerea site-ului nu fac nimic.Nici nu au ce sa faca , toata lumea e libera sa posteze si sa faca ce vrea.
As da si eu o idee dar nu cred va merge si nu cred ca e nici buna dar imi incerc norocul. Eu zic ca atunci cand cineva iti da importanta tu intodeauna vei continua si vei insista , ori sa-I faci in ciuda ori sa-l enervezi sau asa mai departe.In momentul in care nu ii mai dai importanta acesta va ceda si nu va mai face nimic , se va da batut. E ca sfatul acela care intotdeauna il auzim : “Lasa-l in pace ca te va lasa si el “ sau cam asa suna.Cei care nu au pic de idee cum se scrie o carte , ar trebui lasati in pace si sa nu le mai comenteze toata lumea chiar daca acestia o fac doar spre binele lor .Poate unii vazand ca nu au succes vor parasi site-ul si nu vor mai posta niciodata, dar exista si posibilitatea sa continue sau datorita criticilor de asemenea sa nu mai intre niciodata.
4.Cei care scriu doar cateva fraze
Recent am vazut o creatie .Vazand ca are atatia cititori ,voturi si comentarii m-am gandit ca e o poveste pe cinste si eram curioasa. Am intrat , iar cand sa incep sa citesc am ramas surprinsa.Era doar o fraza , dar recunosc ca e foarte adevarata.Nu voi mentiona cartea sau cine a scris-o.
Intr-un fel e foarte usor sa scri o propozitie si apoi sa fi celebru , dar unii chiar petrec nopti in fata monitoarelor sau cine sti unde, sa scrie ceva reusit si nici apoi sa nu aiba cititori.
Nu sunt contra dar nici pro , e fix problema lor ce scriu, probabil si acel om si-a incercat norocul sa vada daca va avea succes.
CITEȘTI
Tipuri de scrieri pe Wattpad
Short StoryCateva tipuri de carti pe care le poti intalni pe Wattpad:unele reusite,altele de prost gust.