6

135 17 0
                                    

6.Cei care scriu cu sufletul (sentimentalii)

Exista oameni pe Wattpad care absolut scriu cu sufletul,vor sa-si exprime sentimentele, dar nu stiu cum sau nu au curaj sa si le impartaseasca cu prietenii sau cu familia si vor sa scrie pe internet.Eu una, ii apreciez foarte mult .

Acesti “sentimentali” scriu de obicei poezii pentru ca acolo exista cele mai multe sentimente . De asemenea, mie imi place sa scriu poezii ,iar eu sunt de parere ca poeziile trebuie scrise cu sufletul altfel, nu iese mai nimic.

Am citit o multime de poezii de pe Wattpad , si mi-au placut chiar toate pentru ca au fost scrise de niste oameni care stiu ce inseamna durerea ,fericirea,tristetea,disperarea etc.Eu cred ca acestia sunt mandria acestui site si ca ar trebui bagati in seama si sa le dea importanta lor nu altora care nu stiu sa scrie nici o poveste . Ca sa sti sa scrii o poezie trebuie sa treci prin multe obstacole prin viata , sa ai ce scrie iar ca sa intelegi o poezie, trebuie sa-i gasesti mesajul ascuns in ea.De fapt, poeziile sunt ca niste citate,care trebuie intelese pe deplin . Multi dintre cei care scriu poezii isi scriu de fapt, viata si greutatile prin care trec sau au trecut.

Sa faci o poezie nu e atat de usor cum pare.Nu e indeajuns doar sa faci cateva rime si pur si simplu sa arunci cuvintele . E mult de munca, iar mesajul care vrei sa-l transmiti, trebuie facut in asa fel incat sa ajunga la cititori,iar acesta sa fie inteles.

Poetul meu favorit, in mod normal ca a toti romanilor este Mihai Eminescu. Acest om a fost un geniu , a scris niste poezii de ma lasa fara cuvinte. Nu va mai exista unul ca el ,niciodata.Cand ma gandesc ca a trait doar 39 de ani dar cate poezii a scris si cate mai puteau fi scrise..

Eu cred ca oamenii ce scriu poezii , nu mai au nevoie de nici o prezentare si sunt niste adevarati genii care trebuie descoperiti si intelesi pentru ca cu siguranta au de spus multe si unii trebuie sa invete multe de la ei.

Tipuri de scrieri pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum