Μέρα 5 '9 μέρες μέχρι τον γάμο'
"Ώρα για ψώνια" φώναξα σχεδόν πηδώντας πάνω στην Κάτια και την Μαρία.
Αφήσαμε το μωρό με τα αγόρια και εμείς οι τρεις πήγαμε στο mall.
Υπήρχε ένας δρόμος που ήταν γεμάτος με καταστήματα με νυφικά έτσι αποφασίσαμε να πάμε εκεί πρώτα. Πρώτα έπρεπε να διαλέξουμε το νυφικό της Μαρίας και μετά φόρεμα για εμένα και την Κάτια. Μπαίνοντας στο κατάστημα μια πωλήτρια μας πλησιάσε για να μας βοηθήσει. Μας έδειξε μερικά νυφικά αλλά δεν μας άρεσε κανένα.
Η Μαρία πήρε 3 νυφικά και πήγε στα δοκιμαστήρια. Φαινόταν πολύ όμορφη με αυτό το νυφικό, αλλά του έλειπε κάτι και δεν ενθουσιαστήκαμε. "Όχι ε?" η Μαρία μας ρώτησε κοιτώντας τον εαυτό της στον μεγάλο καθρέφτη και μετά εμάς.
Κουνήσαμε το κεφάλι μας αρνητικά και γύρισε προς τα δοκιμαστήρια για να δοκιμάσει το επόμενο.
Το δεύτερο νυφικό δεν άρεσε στην Μαρία και είπε πως δεν της άρεσε το σχέδιο στην πλάτη, το τρίτο δεν της πήγαινε έτσι ευχαριστήσαμε την πωλήτρια και ξεκινήσαμε για το επόμενο κατάστημα.
Επισκεφτήκαμε ακόμη τρια καταστήματα αλλά δεν δοκίμαστε τίποτα αφού δεν είδε κάτι που να της ταβήξει την προσοχή.
Πήγαμε να φάμε κάτι αφού πέρασε η ώρα και πεθαίναμε της πείνας και εγώ καθοδόν κοίταζα να δω εάν υπάρχουν άλλα καταστήματα με νυφικά για να επισκεφτούμε. Είδα ένα, έτσι αποφασίσαμε να πάμε και εκεί μετά το φαί μας.
"Ελπίζω ο Μάνος να είναι εντάξει" είπε η Μαρία βάζοντας μια μπουκιά στο στόμα της.
"Μια χαρά θα είναι. Είναι με τα αγόρια" απάντησα.
"Για αυτό ανησυχώ" γέλασε και καταβάθος ήξερα πως έχει δίκαιο.
Όταν τελειώσαμε και οι τρεις το φαγητό μας κατευθυνθήκαμε προς το κατάστημα που είδα πριν λίγο.
"Περιμένετε, μου αρέσει αυτό" η Μαρία είδε ένα πελώριο νυφικό που είχε πάνω μικρές πέρλες και ανοιχτή πλάτη. Έμοιαζε όντως σαν να είχε βει απο παραμύθι.
Είδα τα μάτια της Μαρίας που γούρλωσαν και έλαμψαν μόλις είδε το όμορφο νυφικό στην βιτρίνα. Μπήκαμε στο κατάστημα και ρωτήσαμε αν μπορούσε να το δοκιμάσει.
Της έδωσε το νυφικό και το φόρεσε.
Όταν η κούκλα κολλητή μου βγήκε απο το δοκιμαστήριο, έμεινα άφωνη, απλά την κοιτούσα με γουρλωμένα μάτια.
YOU ARE READING
Συγκάτοικοι
Teen FictionΕίναι η συνέχεια του βιβλίου 'Το αγόρι της διπλανής πόρτας' Περίληψη στο πρώτο κεφάλαιο