Anotácia
Vitajte vo svete newyorskej smotánky! Rodinná firma je blízko krachu a otec v snahe ochrániť svoje tri dcéry siaha po poslednej možnosti. Jednu z nich musí vydať za syna riaditeľa nadnárodnej korporácie. Ian Dalton sa však neuspokojí len tak s hociktorou z nich a kladie si ďalšiu podmienku. Jeho budúca nevesta musí byť panna. Nadya, študentka na prestížnej Newyorskej univerzite, sa proti tejto dohode búri a je presvedčená, že sa nenechá zlomiť akýmsi rozmaznaným synáčikom nechutne bohatého finančníka. Čoskoro však pochopí, že tento muž ju priťahuje ako magnet a nenecháva ju chladnou. Neostáva jej nič iné, iba balansovať medzi vlastnou dôstojnosťou a spaľujúcou vášňou.
Bude tancovať tak, ako jej píska?
1,2 milióna prečítaní a viac než 72-tisíc hlasov! Kultový romantický príbeh, ktorý na Wattpade dosiahol viac než milión čítaní, prichádza na knižný trh! Prečítajte si aj vy príbeh, ktorý na Wattpade pozná úplne každý!
Upozornenia
❧ Prvýkrát publikované 19. mája 2014.
❧ V tomto príbehu nájdete publikovaných iba niekoľko kapitol v rámci ukážky. Príbeh bude vydaný knižne (v dvoch dieloch) ako pôvodný príbeh a dostupný v kníhkupectvách od 14. februára 2023! Druhý diel bude dostupný 16. mája 2023! Na mojom Wattpad profile nájdete online aj jeho pokračovanie pod názvom The Refusal! ♥
❧ Najvyššie miesto vo Wattpad rebríčkoch: #1 in Romance, #1 in ChickLit
❧ Toto dielo je fikcia. Mená, postavy, miesta a udalosti sú výsledkom autorkinej fantázie alebo sú použité fiktívne. Akákoľvek podobnosť so skutočnými postavami, živými či mŕtvymi, inštitúciami, udalosťami alebo miestami je čisto náhodná.
❧ Tento text NEBOL generovaný pomocou AI, ani žiadnou umelou inteligenciou s jazykovým modelom. Ide o originálny výtvor autora a vzťahujú sa naň všetky autorské práva.
YOU ARE READING
The Deal - Dohoda [VYDANÉ KNIŽNE]
RomanceVitajte vo svete newyorskej smotánky! Rodinná firma je blízko krachu a otec v snahe ochrániť svoje tri dcéry siaha po poslednej možnosti. Jednu z nich musí vydať za syna riaditeľa nadnárodnej korporácie. Ian Dalton sa však neuspokojí len tak s hocik...