5. Frozen yogurt

285 30 17
                                    

Konečně už zvoní na poslední hodinu. Což znamená,že mé dnešní utrpení konečně končí.

Posbírala jsem si rychle věci a namířila si to ke skříňce,kde už netrpělivě přešlapovala Sash.

"Kde jsi? Už jsem tady vystála důlek." škádlila mě moje nejlepší kamarádka,ale neměla jsem na to moc náladu.

"Hmm." byla moje jediná odpověď. Nechtělo se mi moc mluvit.

"No taak Eve nemysli už na něj. Vymyslíme nějaký plán a pak se budeme smát už jen my. A teď vzhůru na mražený jogurt. " snažila se u poslední věty znít jako Superman. Ale spíš to znělo jakoby si nemohla odkašlat.

Ale ke zlepšení mé nálady to pomohlo. Přece jen kdyby se mnou Sash nebyla užírala bych se vlastníma myšlenkama.

Zavřela jsem skříňku ze které už jsem vytáhla vše,co potřebuju a zavěsila se rukou do mé kamarádky a vyrazili jsme k jejímu autu.

Běžně jezdíme do školy spolu, zpíváme si s rádiem a většinou se i stavíme na kávu. Mám tyhle naše ranní cesty autem ráda. Vždycky mám po nich lepší náladu.

Já jako vždycky si hodila tašku dozadu a nasedla si na sedadlo spolujezdce. Připoutala jsem se a mezitím už Sash startovala auto. Vyjela ze školního parkoviště a zatočila směrem k nákupnímu centru.

"Chceš pustit rádio?" Zeptala se mě Sash. Jen jsem pokývala hlavou a tak se natáhla a zapnula rádio. Stačilo,aby zaznělo pár tónů písničky a hned jsme se se Sash dali do zpěvu.

You keep tearing me apart
Would you please have mercy on me
I'm a puppet on your string
And even though you got good intentions
I need you to set me free
Would you please have mercy
Mercy on my heart
Would you please have mercy
Mercy on my heart

Consuming all the air inside my lungs
Ripping all the skin from off my bones
I'm prepared to sacrifice my life
I would gladly do it twice
Consuming all the air inside my lungs
Ripping all the skin from off my bones
I'm prepared to sacrifice my life
I would gladly do it twice

Please have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart
Would you please have mercy on me
I'm a puppet on your string
And even though you got good intentions
I need you to set me free

I'm begging you for mercy, mercy
I'm begging you for mercy, mercy
(Pozn: kdo nepoznal tak je to Mercy od Shawna Mendese)

S posledními tóny písničky už jsme vjížděli na parkoviště a Sash zaparkovala blíž ke vchodu,abychom nemuseli chodit tak daleko. Rychle jsme se odepnuli a já jsem se dozadu natáhla pro naše tašky.

Rychle jsme vpluli dovnitř nákupního domu, kde se to jako obvykle vířilo lidmi. Zaháknuli jsme se do sebe pažemi a namířili si to k eskalátoru,který nás měl vyvést do patra s občerstvením.

"Bože, jakou já už na ten jogurt mám chuť." Prohlásila Sash a olízla si rty. Jenom jsem se usmála a dál přemýšlela nad událostmi celého dnešního dne. Nemohla jsem to pustit jen tak z hlavy, přece jen takové věci se mi nedějí tak často.

"Hele viděla jsi ten film jak se ta parta kluků vsadí o to, že ze šprtky neudělají krásku?"(pozn: nemůžu si vzpomenout jak se jmenuje :D) zeptala se mě černoška.

"Jasně,že viděla. Ten museli vidět snad všichni." Pořád mi nedocházelo proč se ptá.

"Mohli bychom to udělat podobně, nějak pěkně tě namalovat, koupit nějaké sexy oblečení a voilá Harry tě bude chtít hned a když už ho budeš mít, tak se mu můžeš nějak pomstít." Vyložila mi s ďábelským úsměvem svůj plán.

"Já ti nevím Sash, nevím jestli mám odvahu do toho jít." Trochu jsem se ošila při představě, že bych si něco měla začít s Harrym Stylesem.

" Hele kluci mají slabou vůli hlavně, když jde o holky. Já si myslím, že je to dobrý plán a stál by za to vyzkoušet." Odvětila Sash zatímco už jsme stáli v řadě na ten dezert o, kterém pořád básnila.

Omlouvám se, že díl nebyl dřív, ale znáte to: svátky. A ještě nebyl ani nápad kam vést děj. Ale tady ten díl je a doufám, že se bude líbit.
Doufám, že další se mi podaří vydat zítra nebo v neděli.
El

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 30, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Other Face - H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat