"Chce to nějaký plán, něco co by mu zrušilo pověst. " přemýšlela nahlas Sasha. Když jsem se nad tím zamyslela, neznělo to až tak špatně.
"Ale jak to chceš udělat,všichni se ho tu buďto bojí nebo mu lezou do postele." řekla jsem pochybovačným tónem. Je to pravda půlka školy mu prošla postelí.
"To nech na mě. " řekla s úšklebkem. Vešli jsme do třídy a zapluli do jedné z posledních lavic. Máme mít zeměpis. Ten mi celkem jde.
Ve třídě bylo zatím skoro prázdno,ale kdokoliv přišel zavadil o mě pohledem. Některým se v očích zableskla lítost , jiní se mi vyloženě vysmívali.
Sasha mě povzbudivě pohladila po rameni. Bylo vidět, že neustále přemýšlí nad zrealizováním našeho plánu.
Upřímě nevím jestli se do takových věcí má cenu pouštět. Stejně to skončí tím, že se bude opakovat stejná situace jako dneska,ne-li horší.
Obě jsme se Sashou tiše seděli a každá přemýšleli o tom samém člověku. Není lehké čelit lidem jako je on. Má všude tolik spojenců,kdekoliv vás jen napadne: školská rada, vedení školy, provozovatelé klubů po celém městě.
A samosebou se s ním většinou vezou i ti jeho kamarádíčkové. Málokdy chodí někam sám,vždycky má s sebou jednoho nebo dva kamarády. Nejčastěji je mu za zadkem Zayn.
Ten vypadá jako typický bad boy. Tetování,kožená bunda, piercing,neustále cigareta u pusy. Několikrát už byl za to po škole. Ale co nepochopím je,jak se může mít každý týden jinou holku. Mě vyloženě ten jeho vzhled odpuzuje. Ale nejen vzhled,ale i chování.
Pravidelně chodí na hodiny pozdě bez omluvy, nemá respekt k učitelům. V tomhle jsou s Harrym jak dvojčata chovají se úplně stejně.
Z mých myšlenek mě opět vyrušil zvonek. Učitelka vešla do třídy a zapla nám zápisky na data projektor. Byla jsem ráda,protože jsem mohla domyslet způsob jak se pomstít Harrymu. Ano nakonec,jsem se rozhodla něco vymyslet. Protože pokud nebudu bojovat nic nezměním.
Ozvalo se vrznutí pantů u dveří a pohled celé třídy se stočil ke kudrnatému člověku,který právě do třídy vkročil.
"Pan Styles se uráčil přijít? Smím vám připomenout,že pokud budete se svou absencí na mých hodinách pokračovat nebudete klasifikován?" zvedla učitelka obočí a pohled zabodla do postavy stojící mezi dveřmi.
Ani jsem mu nevěnovala pohled s pokračovala v zapisování. Nestojí mi za ten pohled.
Podle zvuku podpadků jsem poznala,že s ním je Kim. Sash do mě strčila loktem, zvedla jsem pohled od sešitu a podívala se na ni.
"Vsadila bych se,že spolu byli někde si.. " nedořekla to,protože jsem věděla přesně co tím myslí. Stačilo se na ně podívat.
Kim měla svě jinak perfektní vlasy mírně rozcuchané a ze rtů měla smazaný svůj normální lesk. Oblečení nemá perfektně upravené a všimla jsem si,že má i odepnutý jeden řemínek u bot.
Harry má taky přetočené tričko a vlasy rozcuchané. Najednou mírně pootočí hlavu mým směrem,na vteřinu se střetneme pohledem. Hned stočím pohled ke svým zápiskům a slyším jak se Harry uchechtnul.
Už jsem odpočítávala minuty do konce hodiny a když konečně zvoní spěšně si balím věci.
"Kam tak spěcháš?" zeptala se mě Sash. Když jsem hlavou naznačila,že pryč od něj,pochopila to a udělala to samé co já.
"Kam máš tak naspěch Evelin? Snad se nebojíš dalšího svého ponížení. " promluvil na mě Harry,když už jsem byla skoro u dveří třídy.
"Já a bát se tě? Tak to sotva. " odfrkla jsem si a pokračovala v chůzi. Řekla jsem to dost nahlas na to,aby to slyšel.
"Nikdo ti to tu nevěří,nicko. " vpálil hned zpátky Harry,ale to už jsem slyšela zpoza dveří.
Děkuju moc za všechny komentáře u minulé části strašně mě potěšily. Chtěla bych pravidelně vydávat díly v sobotu 😊
Doufám,že jste si tuhle část užili.
El
ČTEŠ
Other Face - H.S.
FanfictionVíte co je strašné? Zamilovat se do někoho,kdo o vaší existenci ani neví. A víte,co je ještě horší? Potkávat se s tím člověkem každý den a vidět jak je šťastný s někým jiným. Přesně tohle je můj případ,nikdy jsem si nemyslela,že by se mi mohl někd...