Jmenuju se Evelin a chodím na střední do druháku a shodou náhod chodím do stejné školy jako Harry Styles.
Známý na celé škole jako lamač dívčích srdcí a hlavně patří k té vrchní vrstvě zdejší komunity. Zdržuje se pouze ve vybraném kroužku přátel,kterými jsou samozřejmě nejoblíbenější žáci celé školy.
Postelí už mu prošla většina holek z našeho stupně,ale pokaždé skončil u té samé.
Kimberly Swanové,královny školy,nejoblíbenější žačky školy,holky,která si umí kdekoho omotat kolem prstu. To je osoba,která se mi na celé škole protiví nejvíce,nejen proto,že je to Harryho přítelkyně,ale hlavně proto,že je to moje sestřenice.
Neudržujeme si,ale vůbec dobrý vztah,ona je úplně odlišná než já. Ona se nosí po školních chodbách v botech na jehlách a uplých šatech. A já do školy chodím v džínách,tričku a teniskách. Ona se baví večírky a já jsem radši doma a čtu.
Jsme úplně odlišné osoby,ale přesto jsme příbuzné.Procházela jsem zrovna chodbou,když jsem uviděla Kim i s její partou jak se nesou středem chodby a všichni jim jen uhýbají a obdivují je.
Upřímně nevím co na nich mají lidé tak rádi. Ke všem se chovají jako ke kusu hadru,nikdy jsem ji na nikoho koho nezná neviděla se usmát. A přesto o ní nikdo neřekne jediné křivé slovo.
Když mě uviděla jen si posměšně odfrkla,na druhé straně chodby na ni čekal Harry,hned se mu vrhla okolo krku a dala mu pusu na tvář. Harry jí jen přehodil ruku přes rameno a pokračovali v chůzi do třídy,kde jsem,bohužel,měla namířeno i já.
Vešla jsme do třídy a sedla si na své obvyklé místo, k oknu vzadu třídy. Z batohu jsem si vytáhla sešit a učebnici a knížku,kterou jsem měla právě rozečtenou.
"Ahojda." Ozval se vedle mě veselý hlas mojí kudrnaté kamarádky Sashi.
"Ahoj." Pozdravila jsem ji,ale od knihy jsme nevzhlédla,byla jsme až moc začtená do děje a nemohla jsem odrhnout oči.
"Ale no tak odložte tu knihu slečno knihomolko. Okolo vás je i reálný svět,nevyhýbejte se mu pořád." Zaklapla mi knihu Sasha a dramaticky rozpřáhla ruce,aby mi svět okolo mě ukázala.
"To není úplně svět,který by se mi líbil." Zamručela jsem a knihu jsem znovu otevřela.
"Ale no tak,je spoustu dalších ryb v moři,zapomeň na toho blba Stylese." Objala mě okolo ramen Sash a bradu si položila si bradu na moje rameno.
Začalo zvonit na hodinu a já byla nucena opustit svůj svět,protože do učebny vešel učitel.Když jsme se postavili,zaregistrovala jsem na sobě něčí pohled. Nenápadně jsem se koutkem oka podívala a uviděla jeho zelené oči,jak se koukají mým směrem.
Jen co si všiml,že se dívám svůj pohled odvrátil. Sedli jsme si a já si začala psát poznámky o učivu co probíráme,ale v duchu jsem pořád bloudila ke klukovi se zelenýma očima. Proč se sem díval,vsadím se,že ani neví jak se jmenuju.
Nakonec jsem došla k závěru,že se musel dívat na někoho jiného a mě se jen něco zdálo. Zazvonilo a já si sbírala věci z lavice.
Ahojte! Dostala jsem napad na novy pribeh,tak rady mate prvni dil. Je to spis takovy uvod do deje. A nahoru jsem vam dala fotku Kimberly a jeji party,Kimberly je ta blondynka uprostred :)
Doufam,ze se dil libil. Dekuji za precteni.
El ;)
ČTEŠ
Other Face - H.S.
FanficVíte co je strašné? Zamilovat se do někoho,kdo o vaší existenci ani neví. A víte,co je ještě horší? Potkávat se s tím člověkem každý den a vidět jak je šťastný s někým jiným. Přesně tohle je můj případ,nikdy jsem si nemyslela,že by se mi mohl někd...