' woi Dong Wook, betul ker ni bangunan Bighit Entertainment? cam pelik ja' soal suga.
' Kau ni buta ke ape tho? kau nampak tak? punya terbentang luas tulis BIGHIT ENTERTAINMENT SDN. BHD. !'
' ko lagi bodoh! mase bila pulak dkat korea ni ade sendirian berhad? tu dekat Malaysia jelah!' kutuk si gula.
'saje mau test kau, manela tau kau betui betui buta, haha'
'fck!'
'woi! xyahla mencarut, aku malas dah nak tegur! dah jom register name dkt counter'
'fine, yela!'
___________
!PERHATIAN KEPADA SEMUA PESERTA! PIHAK ENTERTAINMENT AKAN MEMULAKAN UJIBAKAT SEKARANG! KAMSAHABNIDA!
_______________________
'No. 3850, sila naik ke atas pentas!' panggil juri yang bertugas
'Annyeonghaseyo!' ucap jimin
'Annyeong!, nama awak Park Jimin?'
'Nae, ireumnida'
'Nae, lagu apa yang awak nak persembahkan?'
'Saya nak persembahkan lagu Fantastic Baby oleh BigBang'
'Jinja!!!! Jeongmal Daebak! start!'
~Fantastic Baby Dance, Uuuh uuhh~
__________________
' Anneyeonghaseyo!!! akhirnya kita dah selesai audition hari ini, dan kami telah memilih tujuh oranng yang terbaik daripada kalangan semua peserta untuk menyertai entertainment kami. Seterusnya saya menyerahkan majlis kepada pengarah entertainment kami, Encik Kim untuk memberi sedikit ucapan dan menyatakan nama nama yang telah kami pilih, Dipersilakan!'
Encik Kim naik ke pentas~
'Terima kasih ketua juri, Annyeonghaseyo!!!! ireum Kim Imnida. Saya berasa sangat bangga dengan semua peserta, semuanya hebat hebat belaka, kamsahabnida. Disini saya akan menyatakan nama nama yang terpilih
KIM SEOK JIN dgn markah 94%
KIM NAM JOON dgn markah 92%
JEON JUNGKOOK dgn markah 99.9%
KIM TAEHYUNG dgn markah 98%
MIN YOONGI dgn markah 93%
JUNG HOSEOK dgn markah 95%
PARK JIMIN dgn markah 97%
ini adalah nama yang telah kami pilih utk menyertai ertainment kami. Saya meminta maaf kepada semua yang tidak terpilih, anda perlukan lebih lagi latihan dari segi vokal. Nantikan lagi audition audition kami yang akan menyusul. Kamhabnida!!!!!! majlis bersurai~'
#HAI READERS. Shot auditon dah setel, yeay!!!!, korang nak tahu apa yang terjadi lepas ni??? nantikan shot seterusnya!!!!!
YOU ARE READING
WE'RE BORN SINGER
FantasyAmarilah kita lihat kebangkitan abangtan dalam arus dunia kpop~