' v hyung! betul ka harini kite ada taklimat tu, saya mcm x percaya ja, cuba tngok surat balik!'
' banyak kali dah hyung tengok, haha, hyung pun takut niy. Dari tadi asyik rasa nak terkucil ja. Dah, daripada kita duduk depan bangunan ni lama lama, btter kita masuk dalam. Kita ni dah mcm orang gila dah, haha!'
'hyung jalan depan, kookie ikut belakang' suruh jungkook dengan rabbit teethnya yang menawan tu.
___________________________
DI DALAM BILIK MESYUARAT
' Annyeonghaseyo semua, kamhabnida sebab sudi hadir pada hari ini, bagi memulakan taklimat kita pada hari ini, kita mulakan dengan sesi Ice breaking!'
'hyung, iceu brekingeu tu apa?' bisik kookie kepada taehyung.
'Ya tuhan, kamu buat apa dalam kelas BI, sampai ice breakig pun xtau, dengan loghat koreanya, pekat sungguh haha, ice breaking tu maksudnya pengenalan diri' bisik kembali v kepada jungkook.
'Nae, kita mulakan dengan yang kiri sekali ini.'
'Annyeonghaseyo, nae irremeun Kim Nam Joon ibnida'
'Annyeonghaseyo, nae irremeun Park Ji Min ibnida'
'Annyeonghaseyo, nae irremeun Kim Tae Hyung ibnida'
'Annyeonghaseyo, nae irremeun Jeon Jung Kook ibnida'
'Annyeonghaseya, nae iremeun Min Yoongi ibnida'
'Annyeonghaseyo, nae irremeun Kim Seok Jin ibnida'
'Annyeonghaseyo, nae irremeun Jung Ho Seok Ibnida'
'gomapsibnida semua, sebab memperkenalkan diri masing masing. Okay saya akan memperkenalkan, ini Pengurus group korang, korang boleh panggil dia PD Nim. Dia akan membantu anda sepanjang tempoh dua tahun latihan dan sepuluh tahun tempoh debut' terang pengurus ent. dengan yakin.
'Annyeong PD Nim!!!!!!' sebut mereka serentak.
'Annyeong semua, Saya berharap, anda semua dapat memberi kerjasama yang baik sepanjang berkhidmat dibwah pantauan saya ya!'
'nae'
'Okay baiklah, selepas ini, setiauasaha ent. ini akan tunjukkan korang dorm korang, rehatkan minda korang, ambil masa utk mengenali diri masing masing, Jaljayeo semuaa, Kamsahanibda!!!' ucap pengerus ent.
'Nae!!! Kamsahabnida!!!' semua berdiri tunduk hormat.
_________________
DI DALAM DORM
'WAHHHHHH!................'
#EYOEYO READERSS, shot seterusnya dah siappppp. mesti korang nak tau kan apa yang berlaku di dorm mereka kan??. Nantikan shot seterusnya!!!!
YOU ARE READING
WE'RE BORN SINGER
FantasyAmarilah kita lihat kebangkitan abangtan dalam arus dunia kpop~